كارآگاه زن، آخرین طعمه رمال فریبكار : كارآگاه زن، آخرین طعمه رمال فریبكار زن ...



آخرین خبر , آخرین اخبار , آخرین اخبار ورزشی

كارآگاه زن، آخرین طعمه رمال فریبكار

زن رمال كه به بهانه بخت‌گشایی و حل مشكلات از مشتریان خود اخاذی می‌كرد، نمی‌دانست آخرین طعمه‌اش یك كارآگاه زن است.

چندی پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان یزد از طریق تماس‌های مردمی ازفعالیت زن رمالی در منطقه صفائیه این شهر با خبر شدند.

كارآگاهان پس از بررسی‌های مقدماتی دریافتند زن میانسال به بهانه بخت‌گشایی، حل مشكل زوج‌ها و نیز باز كردن طلسم، از طعمه‌های خود پول‌های زیادی گرفته و با وعده‌های واهی آنها را فریب داده است.

با اطلاعات به دست آمده، یكی از كارآگاهان زن به عنوان مشتری وارد خانه این زن شد و زن رمال بدون اطلاع از موضوع، شروع به دروغ‌پردازی برای مامور پلیس كرد.

در ادامه ماموران با اطمینان از فعالیت مجرمانه زن 46 ساله، او را با دستور قضایی دستگیر و از خانه او نیز مقداری وسایل رمالی و كلاهبرداری كشف كردند.

سرهنگ علیرضا خالقی، رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اعلام این خبر گفت: متهم پس از تحقیقات مقدماتی، با قرار قانونی روانه زندان شد.

هشدار پلیسی

وی افزود: یكی از شگردهای كلاهبرداران در ایران، رمالی، فالگیری و جادوگری است و اغلب طعمه‌های این كلاهبرداران، افراد پولدار هستند. البته در این كلاهبرداری‌ها فقط بحث ضرر مالی مطرح نیست.

در برخی پرونده‌ها شاهد سوءاستفاده از زنان هستیم. این افراد در دفاتر و محل‌های مخفی خود، طعمه‌ها را با داروهایی بی‌هوش و از قربانیان خود عكس و فیلم تهیه و در ادامه آنها سوءاستفاده جنسی و اخاذی می‌كنند؛ به طوری‌كه برخی قربانیان دست به خودكشی می‌زنند.

وی به مردم هشدار داد: به جای مراجعه به این شیادان، برای حل مشكلات خود از مشاوران مجرب استفاده كنند. همچنین در صورت مشاهده فعالیت این افراد، موضوع را به پلیس اطلاع دهند...../مهر


ویدیو : كارآگاه زن، آخرین طعمه رمال فریبكار