قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟ :       اگر آنها واقعاً دوستدار امام بودند ...



 

 

سیدحسن خمینی , سخنان امام خمینی , درد زیر شکم در بارداری نشانه چیست

 

اگر آنها واقعاً دوستدار امام بودند ، حتماً این یک روز را به احترام امام ، وزانت و وقار به خرج می دادند تا آیین این روز ، بدون حاشیه و هیاهو به انجام برسد ،اما به نظر می رسد ، فعلاً سیاست بازی بر همه چیز مقدم است.

شعارهای خاص عده ای از حاضران در مراسم سالگرد ارتحال امام ، فضای سخنرانی سیدحسن خمینی را مشوش کرد و آن طور که خبرگزاری فارس گزارش داده ، بارها باعث قطع سخنرانی نوه امام و تولیت حرم ایشان شد! این در حالی است که سید حسن خمینی ، سخنانی خارج از ارزش های نظام و انقلاب نمی گفت و این نشان می دهد آنچه رخ داد ، نه واکنشی فی البداهه نسبت به سخنان وی ، که برنامه ای از پیش تعیین شده بود که با شعار گویی عده ای و تهییج عده ای دیگر شکل گرفت.

به گزارش عصرایران ، هر چند از بین بیش از یک میلیون زائری که برای شرکت در این مراسم به حرم امام رفته اند ، تنها تعداد محدودی به ایجاد تنش پرداختند اما محل استقرار این افراد ، پشتوانه رسانه ای آنها و نیز جوسازی های چند روز اخیر برخی افراد و رسانه ها که گویا امام را متعلق به خود می دانند ، نشان می دهد همان طور که چند روز پیش علی لاریجانی هم گفته بود ، "نان" عده ای در ایجاد بلوا و جنجال است.

البته بدیهی است که مواضع سیدحسن خمینی ، منطبق با خواسته های برخی اشخاص و جریان های سیاسی نیست واین ، امری طبیعی و بی اشکال است ؛ اما این اختلاف دیدگاه های سیاسی ، نمی تواند دلیل موجهی باشد برای اهانت به متولی حرم امام ، در حرم امام و در سالروز ارتحال امام.

این ماجرا نشان می دهد برخی افراد ، برای نیل به منویات جناحی خود ، حتی حاضرند حرمت حرم را نیز بشکنند.
اگر این رؤسای این افراد با سید حسن خمینی مشکل دارند ، آنقدر امکانات رسانه ای و سیاسی دارند که بتوانند در خارج از حرم امام با وی تسویه حساب کنند.

اگر آنها واقعاً دوستدار امام بودند ، حتماً این یک روز را به احترام امام ، وزانت و وقار به خرج می دادند تا آیین این روز ، بدون حاشیه و هیاهو به انجام برسد ،اما به نظر می رسد ، فعلاً سیاست بازی بر همه چیز مقدم است.

حرم امام ، قطعاً جای مناسبی برای تنش زایی نیست و این نکته ای است که درباره جریان مقابل نیز صدق می کند و آنها نیز نباید این روز و این مکان را آلوده به بازی های سیاسی کنند.

با این حال ، مردم از کسانی که بیش از بقیه سنگ امام را به سینه می زنند انتظار دارند حرمت امام را حفظ کنند و این قدر شعور داشته باشند که بفهمند حرم ، حریم عهد با ارزش های امام است نه رینگی برای مسابقات حذفی بوکس سیاسی.


* خبر تکمیلی:
بعد از شعارها علیه سید حسن خمینی و قطع سخنان وی ، مقام معظم رهبری ، در مقابل شعاردهندگان ، بر چهره نوه امام(ره) بوسه زدند و خطبه هایشان را با تاکید ویژه بر مراقبت از رفتار و گفتار آغاز کردند ...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟