قضیه عکس فرمژه دار فتح الله زاده در 90! : در برنامه دوشنبه شب 90 عادل فردوسی ...


در برنامه دوشنبه شب 90 عادل فردوسی پور آیتمی را درباره حسین علوی مقدم بازیکن جدید استقلال پخش کرد که در سه سال گذشته 90 دقیقه هم بازی نکرده است . فتح الله زاده که با این سئوال کمی عصبانی شد حرفهای فردوسی پور درباره بازیکن جدید استقلال ، خشم فتح الله زاده را به همراه داشت.

در برنامه دوشنبه شب 90 عادل فردوسی پور آیتمی را درباره حسین علوی مقدم بازیکن جدید استقلال پخش کرد که در سه سال گذشته 90 دقیقه هم بازی نکرده است . فتح الله زاده که با این سئوال کمی عصبانی شده بود ، گفت:« جای این بازیکن گمنام به ساموئل می پرداختی. این بازیکن را حالا حسابی معروفش کردی. مظلومی او را خواسته و ما آوردیمش.» عادل روی مصاحبه ای زوم کرده بود که در آن پورحیدری می گفت این بازیکن به تیم تحمیل شده است. مصاحبه ای که پورحیدری دو ساعت بعدش تکذیبش کرده بود . عادل اعتقاد داشت ، این تکذیب بر اثر فشار باشگاه بوده که فتح الله زاده با عصبانیت گفت:« آقا یعنی من رفتم گفتم حرفش را تکذیب کند؟ مگر شما جن گیری که از این چیزها خبر داشته باشی ، روح بشوی و بعد بروی ببینی من با کی حرف می زنم!»

عادل تاکید داشت خرید این بازیکن مشکوک است اما فتح الله زاده تاکید می کرد این بازیکن را به خواست مظلومی جذب کرده اند. عادل که خشم فتح الله زاده را می دید برای تلطیف شدن فضا گفت:« آقا عکستان را هم برای زیرنویس اسم تان عوض کردیم ، گشتیم عکس فرمژه دار هم پیدا کردیم!» فتح الله زاده با خنده گفت:« بابا فرمژه برای مژه است . تو هم مثل من چیزی بلد نیستی ها!»

او سپس درباره بازیکن سفارشی تیمش گفت:« من به سفارش بازیکن نمی گیرم. حتی پسر خودم را نیاوردم که حرف و حدیثی ایجاد نشود اگرچه همه می دانند او خوب بازی می کند.»


منبع: خبرآنلاین


ویدیو : قضیه عکس فرمژه دار فتح الله زاده در 90!