قصاص برای قاتل مستی که در مراسم عروسی مرد ۵۴ساله را کشت : قصاص برای قاتل مستی ...



قصاص برای قاتل مستی که در مراسم عروسی مرد ۵۴ساله را کشت

روزنامه جام جم : پسر جوانی که پس از صرف مشروبات الکلی در مراسم عروسی، مرد میانسالی را به قتل رسانده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

محمود متهم است 21 تیر 89 در یک درگیری مرد 54 ساله‌ای به نام مصطفی را در ورامین با ضربه‌های چوب به قتل رسانده است. او پس از دستگیری به ارتکاب قتل اعتراف کرد و پرونده تا تکمیل تحقیقات برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد که ابتدا نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. اولیای دم مقتول نیز خواستار قصاص محمود شدند.

در ادامه قاضی با تفهیم اتهام به پسر جوان، از او خواست به دفاع از خود بپردازد. محمود در تشریح ماجرا گفت: شب حادثه مراسم عروسی یکی از بستگانم بود. در حال شادی بودیم که پسرخاله‌ام با صورتی خونین به سمت من آمد. وقتی متوجه شدم پسر همسایه او را کتک زده است، به هواخواهی از او، سراغ ضارب رفته و با پدرش درگیر شدم. به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشته و با چوب چند ضربه به مصطفی زدم که باعث مرگش شد.

قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل‌مدافعش ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند. براساس آخرین خبرها قضات دادگاه کیفری این متهم را به قصاص محکوم و حکم صادره به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد./جام جم


ویدیو : قصاص برای قاتل مستی که در مراسم عروسی مرد ۵۴ساله را کشت