فولاد و صنعت نفت در سومین دیدار لیگ برتربه مصاف هم می روند :         فولاد ...



 

 

 

فولاد و نفت آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند , به مصاف یکدیگر می روند , تصاویر دیدار استقلال خوزستان و فولاد خوزستان 1 شهریور 92

 

فولاد خوزستان برای سومین بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر، به دیدار صنعت نفت آبادان می رود.

تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان عصر روز جمعه نوزدهم شهریورماه برای سومین بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر به مصاف هم می روند.

این دو تیم تنها در لیگ برتر دوم با هم دیدار کرده اند و در سایر ادوار این رقابتها، به دلیل عدم حضور یکی از آنها و یا هر دو، امکان برگزاری دیدار بین آنها وجود نداشته است.

در دیدار رفت آن پیکارها که در آبادان برگزار شد، دو تیم به تساوی  دو بر دو دست یافتند اما در دیدار برگشت در اهواز، این تیم فولاد خوزستان بود که با ارائه یک بازی برتر، پیروزی سه بر یک را از آن خود کرد.

بدین ترتیب، تیم فولاد خوزستان در حالی در سومین رویارویی خود به مصاف حریف آبادانی خود می رود که تاکنون در برابر این تیم مغلوب نشده و یک برد و یک تساوی، حاصل کار این تیم در برابر هم استانی خود بوده است.

صنعت نفت آبادان، سومین حضور خود در رقابت های لیگ برتر را تجربه می کند و این در حالی است که در هر دو حضور قبلی خود به نتایج مناسبی دست پیدا نکرد و در هر دو بار ، به دسته پایین تر سقوط کرد.


ویدیو : فولاد و صنعت نفت در سومین دیدار لیگ برتربه مصاف هم می روند