عکس: اعدام قاتل زن میاندرودی در ملاعام : حکم قصاص نفس و اعدام قاتل مرحومه خدیجه ...


حکم قصاص نفس و اعدام قاتل مرحومه خدیجه رمضانی زن جوان دارابکلایی میاندرود در ملاء عام اجرا شد. خبرگزاری مهر: حکم قصاص نفس و اعدام قاتل مرحومه خدیجه رمضانی زن جوان دارابکلایی میاندرود در ملاء عام اجرا شد.

 ۱۰ اردیبهشت ماه امسال زن جوانی در نکا به قصد رفتن به دندانپزشکی از خانه خود  خارج می‌شود که در میانه راه سوار خودرویی عبوری شده و به قتل می‌رسد و  حکم قصاص نفس قاتل زن جوان دارابکلایی صبح دوشنبه با حضور اولیای دم و مردم در ملأ عام اجرا شد.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری دادستان ساری در حاشیه این مراسم با اشاره به پرونده قتل خدیجه رمضانی در شعبه دو دادگاه کیفری یک استان مازندران گفت: پرونده مذکور با حضور اولیای دم و متهمان و وکلای طرفین رسیدگی شده بود و طی آن متهم ردیف اول به اتهام مباشرت در قتل مرحومه خدیجه رمضانی به قصاص نفس (اعدام) درملأعام محکوم شد که حکم صبح امروز با حضور ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میان درود و همچنین سایر مسئولان در محل ارتکاب جرم درملأعام اجرا شد.

وی افزود: متهم ردیف دوم به معاونت در قتل عمدی به ۲۵ سال حبس تعزیزی محکوم شد که با فرجام‌خواهی طرفین، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع و پس از رسیدگی در شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور رأی صادره تأیید و جهت اجرا به دادسرای مرکز استان مازندران ارجاع شد.

قاتل ستایش در ملاعام اعدام شد , اعدام قاتل ستایش قریشی , اعدام قاتل ستایش

قاتل ستایش اعدام شد , فیلم اعدام قاتل ستایش , قاتل ستایش به دو بار اعدام محکوم شد

قاتل ستایش اعدام , قاتل ستایش نی‌ریزی، اعدام شد , اعدام قاتل کودک قزوینی

قاتل سه مامور ناجا در کازرون اعدام شد , اعدام قاتل کودک 9 ساله در قزوین , حکم دو بار اعدام برای قاتل ستایش

اعدام ملاعام , قاتل ستایش در ملا عام اعدام شد , اجل قاتل جنایتکار قبل از اعدام رسید

عقد قاتل محکوم به اعدام در زندان , اعدام قاتل حنانه , مراسم عقد قاتل محکوم به اعدام در زندان رجایی شهر تصاویر


ویدیو : عکس: اعدام قاتل زن میاندرودی در ملاعام