عذرخواهی سرمربی آندو از کرانچار : سرمربی ترک‌تبار ام‌صلال پس از آنکه تیمش شب ...


سرمربی ترک‌تبار ام‌صلال پس از آنکه تیمش شب گذشته با پنالتی اشتباهی که داور به نفع آنها اعلام کرد به نتیجه تساوی رسید از سرمربی الاهلی عذرخواهی کرد. خبرگزاری فارس: تیم ام‌صلال که در این فصل آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان را در ترکیب خود دارد، شب گذشته در چارچوب هفته نهم لیگ ستارگان قطر مقابل الاهلی که جباری و منتظری در این فصل برای آن توپ می‌زنند قرار گرفت.

در این دیدار الاهلی با یک گل از حریفش تا دقیقه 89 بازی پیش افتاده بود، سلیمان فلاحی که در این دیدار داور بازی بود اشتباهات فاحشی را داشت که بالاخره این اشتباهات به اوج خود رسید و یک پنالتی ناعادلانه برای یاران آندو در دقایق پایانی بازی اعلام کرد که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

زلاتکو کرانچار سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی الاهلی است به عملکرد داوری به شدت اعتراض کرد و اشتباهات او را غیر قابل جبران دانست و بیان کرد که بازی برده را داور به تساوی تبدیل کرد.

در مقابل بولنت سرمربی ترک‌تبار ام‌صلال هم اعتراف کرد که اشتباهات داوری بسیار فاحش بود و تیمش در این دیدار خوب بازی نکرد و اظهار داشت: اگر این دیدار را با اشتباه داوری به تساوی کشاندیم از کرانچار عذرخواهی می‌کنم.

در این دیدار تیموریان از ابتدای نیمه دوم به بازی آمد و در مقابل جباری از ابتدا بازی در ترکیب بود که در دقیقه 61 بازی تعویض شد و منتظری که پیش از این مصدوم شده بود و بازی‌های تیم ملی را از دست داده بود در این دیدار هم حضور نداشت.


ویدیو : عذرخواهی سرمربی آندو از کرانچار