عجیب‌ترین مسافرت‌ها در دنیا +عکس :  عجیب‌ترین مسافرت‌ها در دنیا +عکس سفر برای ...



 عجیب‌ترین مسافرت‌ها در دنیا +عکس

سفر برای درک و بدست آوردن اطلاعات جدیدی است که در زندگی انسان می تواند بسیار موثر باشد گاهی نیز سفر تنها برای شاد شدن و رفتن به یک فضای جدید و کسب ارامش انجام میشود.

سفرهای طولانی و خیریه چندین سال است که در دنیا دیده می شود. در این مسافرت ها معمولا یک نفر برای اهداف خاصی حرکت خود را آغاز می کند. مسافرت های طولانی و تک نفره معمولا پیاده با با وسیله ای عجیب انجام می شود تا به میزان بیشتری جلب توجه داشته باشد.

** مسافرت سینه خیز

 

عجیب‌ترین زبان‌های دنیا در مسافرت , عجیب ترین هتل های دنیا , عجیب ترین مکان های دنیا

 

در سال 1978 مردی به نام "هانس مولیکینس" مسیری2500 کیلومتری را به صورت سینه خیز مسافرت کرد تا اعتراضات خود را نسبت به تصمیمات کاخ سفید آمریکا نشان دهد. او برای اینکار پاهای خود را با اهن پوشانده بود تا در طول مسیر زخمی و مجروح نشود. نکته جالب این است، زمانی که پس از سفر دو سال و نیمه به کاخ سفید رسید هیچ کس حاضر به شنیدن اعتراضات او نشد ولی برای همیشه نامش در تاریخ باقی ماند.

** مسافرت با فرغون

 

عجیب ترین های دنیا , عجیب ترین اتفاقات دنیا , عجیب ترین رستوران های دنیا

 

"دیوید بایرد" 65 ساله  کسی است که توانست مسیر 4 هزار کیلومتری عرض استرالیا را در طول 112 روز طی کند اما نکته اصلی سفر او بیشتر به روش انجام سفر بر می گردد. این مرد که از 70 شهر مختلف استرالیا گذشته است، در تمام مسیر یک فرغون را به همراه داشت. او در تمام این مسیر یک فرغون که با شعارهای ضد سرطانی پوشیده شده بود با خود حمل کرد و توانست نزدیک به 20 هزار دلار برای بیماران سرطانی جمع کند. او درباره سفرش می گوید روزانه دویدن با فرغون به مدت 12 ساعت باعث شد تا دردهایی در کمرش به وجود آید.

** اولین دونده دور دنیا

 

عجیب ترین جاهای دنیا , عجیب ترین سواحل دنیا , عجیب ترین روستاهای دنیا

 

"رابرت گاریساید" انگلیسی به عنوان اولین نفری شناخته می شود که به طور رسمی دور دنیا را دویده است. او در سال 1997 سفر دور دنیا خود را از دهلی نو اغاز کرد و در تمام مسیر مامورین گینس به نوعی مراقب رفتار او بودند. این دونده 48 هزار کیلومتر را دویده و برای این سفر خود از 29 کشور گذشته است. "گاریساید" در سال 2003 توانست مسافرت خود را در همان نقطه که آغاز کرده بود به پایان برساند و در طول مسیر 50 کفش مختلف استفاده کرد.

** مسافرت برعکس

 

 

عجیب ترین ماشین های دنیا , عجیب ترین مرگ های دنیا , عجیب ترین عکسهای دنیا تمام افرادی که تا به حال در دنیا سفرهای طولانی انجام داده اند یا برای خیریه دور دنیا را طی کرده اند به صورت رسمی دویده و همه رو به جلو حرکت کرده اند اما "Plennie L. Wingo"  مردی است که در سال 1931 و در حالی که 36 سال سن داشت از آمریکا تا ترکیه که مسیری 13 هزار کیلومتری است را به صورت برعکس و به پشت دوید. او در طول روز می توانست 32 کیلومتری را فقط طی کند و به همین علت سفرش یک سال به طول انجامید.

** مسافرت با پای دلقک بازی

 

عجیب ترین جشن های دنیا , عجیب ترین روزهای دنیا روز توالت , عجیب ترین شغل های دنیا

 

در یکی از قدیمی ترین مسافرت های طولانی دنیا "سیلویان دورنون" مسیری میان مسکو تا پاریس را با پاهای چوبی که در سیرک استفاده می شود طی کرد. این مرد در سال 1891 مسافرت خود را آغاز کرد و پس از گذشت یک سال توانست مسیر 3 هزار کیلومتری را طی کند. با توجه به قدیمی بودن این موضوع خیلی اطلاعاتی در مورد او وجود ندارد ولی عده ای هدف او را جمع کردن پول برای بیماران خاص می دانند. 

منبع:yjc.ir

 


ویدیو : عجیب‌ترین مسافرت‌ها در دنیا +عکس