عامل انفجارهای بوستن در آخرین پیام به پدرش: مرا ببخش،فریب خوردم+تصویر : عامل ...



عامل انفجارهای بوستن در آخرین پیام به پدرش: مرا ببخش،فریب خوردم+تصویر

«جوهر سارنایف»، مظنون شماره 2 انفجارهای بوستن، در آخرین لحظات پیش از این که از سوی پلیس آمریکا بازداشت شود به پدرش نامه‌ای فرستاد و ضمن عذرخواهی از وی تاکید می کند که فریب خورده است.

 

پیام آخرین روز محرم , پیام های سلامتی با تصویر , تصویر عامل شهادت 40 زایر ایرانی در عراق

به گزارش نامه به نقل از روزنامه الحیات، پس از انفجارهای تروریستی در جریان مسابقات دو مارتن بوستن، اکنون نخستین مظنون کشته و برادر کوچکتر وی که مظنون شماره 2 بود تحت تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان به سر می‌برد و آخرین اخبار از خطرناک بودن وضعیت جسمانی وی که از ناحیه شکم و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، حکایت می‌کند.

بررسی صفحه شخصی «جوهر سارنایف» 19 ساله اهل چچن در شبکه اجتماعی فیس بوک نشان می‌دهد که وی پنجشنبه شب، ساعاتی پیش از اینکه از سوی پلیس بازداشت شود، پیامی را برای پدرش ارسال کرده است و در آن از پدرش خواسته است که وی را ببخشد.

در این پیام آمده است:« این آخرین پیام من پیش از آنکه بازداشت شوم است.من هرگز این عمل را انجام ندادم. آنها مرا برای انجام این کار فریب دادند. پدر خواهش میکنم مرا ببخش، من از اینکه این موضوع به اینجا رسید، متاسفم.

 

آخرین تصویر از شیر ایرانی , عکس پسر جوان عامل انفجارهای دیروز در سامرا , پیام و تصویر تاثیر خشونت بر فرزند

در همین حال، «زبیده سارنایف» مادر این دو متهم در سخنانی گفت که «تیمور لنگ» فرزند بزرگترش که پس از انفجارهای بوستن در تعقیب و گریز با نیروهای پلیس کشته شد، سه سال تحت کنترل دفتر تحقیقات فدرالی بوده است.

وی افزود که پسرانش بی گناه هستند و این تهمت ها ساختگی است.

در انفجارهای روز دوشنبه در جریان مسابقات دو ماراتن در بوستون آمریکا سه نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند./نامه نیوز

 

 

 


ویدیو : عامل انفجارهای بوستن در آخرین پیام به پدرش: مرا ببخش،فریب خوردم+تصویر