عابدینی در راه پرسپولیس :   عابدینی در راه پرسپولیس رویانیان یك بار به صورت ...



پرسپولیس , سایت پرسپولیس , باشگاه پرسپولیس

 

عابدینی در راه پرسپولیس

رویانیان یك بار به صورت غیر رسمی گفت پا شو بیا و كمكمان كن. جلسه‌ای تشكیل دادیم و من به او نه نگفتم

سایت گل - رویانیان تصمیمش را گرفته. این از اختیارات یك مدیرعامل است كه نفرات مورد دلخواه و البته كاربلدتر از قبلی‌ها را كنار خود بنشاند و از تجربه آنها استفاده كند. یكی از افرادی كه این روزها در نقش مشاور به رویانیان كمك می‌كند كسی نیست جز امیر عابدینی. مدیرعامل موفق باشگاه داماش گیلان كه این روزها سرگرم همكاری با رویانیان و رتق و فتق امور باشگاه در كنار مدیرعامل است.

به لیست بازیكنان مازاد پرسپولیس نگاهی بیندازید. مهدی مهدوی كیا و هادی نوروزی در این لیست جایی ندارند. تمدید قرارداد با مهدوی كیا، اسطوره باشگاه پرسپولیس كاری فراموش نشدنی است از محمد رویانیان كه به نظر می‌رسد عابدینی هم در اتخاذ این تصمیم نقشی اساسی ایفا كرده. ماندن هادی نوروزی كه كشف عابدینی در داماش تهران بود هم به همین صورت.

امیرعابدینی که با ایران ورزشی صحبت کرده در این زمینه گفته است : «خیلی وقت است كه با رویانیان مذاكره كرده‌ایم. همیشه فكر می‌كنم رویانیان مدیر سالم و كارآمدی است و اگر بتوانم به او كمك كنم نباید دریغ كنم. رویانیان یك بار به صورت غیر رسمی گفت پا شو بیا و كمكمان كن. جلسه‌ای تشكیل دادیم و من به او نه نگفتم. حالا هم بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم. ظرف روزهای آینده خیلی از مسائل مشخص خواهد شد»

به نظر می‌رسد قرار است تغییراتی در باشگاه پرسپولیس اتفاق بیفتد؛ عابدینی قائم مقام شود و جایگزین جمشید زارع. این یک تصمیم قطعی است ؛ چیزی که رویانیان هم در مصاحبه با ایسنا تاییدش می کند و می گوید:به نظر من مسئولان باشگاه باید در فصل جدید شیوه خود را تغییر دهند. در سالی كه گذشت ما هم در تیم و هم در باشگاه مشكلات زیادی داشتیم. زارع همكار بسیار قدیمی و با سابقه من است و در این مدت زحمات زیادی برای باشگاه كشید اما معتقدم كادر مدیریتی باشگاه برای فصل بعد باید بهتر كار كند و همه افراد هم این توانایی را دارند. ./گل


ویدیو : عابدینی در راه پرسپولیس