ضربه‌های کارد به خاطر علاقه به یک دختر : شامگاه 23 تیر امسال پسر جوانی در تماس ...


شامگاه 23 تیر امسال پسر جوانی در تماس با پلیس از قتل دوستش خبر داد. پس از این تماس کارآگاهان همراه بازپرس جنایی خود را به محل جنایت در حیدرآباد کرج رساندند. شامگاه 23 تیر امسال پسر جوانی در تماس با پلیس از قتل دوستش خبر داد. پس از این تماس کارآگاهان همراه بازپرس جنایی خود را به محل جنایت در حیدرآباد کرج رساندند.

 مأموران پس از ورود به خانه با جسد بهرام 22 ساله روبه‌رو شدند که با ضربه‌های کارد به سینه‌اش به قتل رسیده بود. دوست مقتول در جریان تحقیقات به مأموران گفت:

بهرام در یک کارگاه چوب‌بری کار می‌کرد. امشب وقتی برای دیدنش به خانه‌اش رفتم، در را باز نکرد. با کلید یدکی که همراه داشتم، وارد شده و با پیکر خونین وی روبه‌رو شدم.

مأموران با دستگیری چند نفر و تحقیق از آنها به یکی از دوستان مقتول به نام آرش مظنون شدند. پسر جوان از سوی مأموران دستگیر شد که در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت به خاطر اختلافاتی که با بهرام داشته، او را به قتل رسانده است.اما کارآگاهان با بررسی اعترافات آرش دریافتند او قاتل نیست و به دروغ به قتل بهرام اعتراف کرده است.

به همین دلیل تحقیقات ادامه یافت تا این که لب به اعتراف گشود و گفت: قاتل یکی از بستگانم به نام شهاب‌الدین است که پس از قتل فرار کرده است.با شناسایی هویت قاتل روند رسیدگی وارد مرحله تازه‌ای شد و با ردیابی‌های تخصصی مأموران او را در جزیره قشم دستگیر كردند.

شهاب‌الدین به قتل بهرام اعتراف كرد و گفت: تصور می‌کردم او به دختر مورد علاقه‌ام نظر دارد به همین خاطر به دنبال انتقام بودم. شب حادثه به خانه‌اش رفتم کاردی نیز همراه داشتم.

 وقتی بهرام از حمام بیرون آمد، با كارد به وی حمله كرده و او را کشتم. بعد هم به قشم گریخته و مشغول کار شدم.سرهنگ گل صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز درباره این دو جنایت گفت: متهمان هر دو جنایت با اعتراف و بازسازی صحنه جنایت، با قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: ایران


ویدیو : ضربه‌های کارد به خاطر علاقه به یک دختر