صادقی: آدم عقده ای نیستم : مدافع تیم فوتبال صبای قم در خصوص روبه‌رو شدنش با ...


مدافع تیم فوتبال صبای قم در خصوص روبه‌رو شدنش با مهدی رحمتی گفت که عقده‌ای و کینه‌ای نیست و همه را زود می‌بخشد. خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال صبای قم در خصوص روبه‌رو شدنش با مهدی رحمتی گفت که عقده‌ای و کینه‌ای نیست و همه را زود می‌بخشد.

امیرحسین صادقی درباره اینکه پس از مدت‌ها دوری از استقلال مقابل تیم سابقش قرار گرفت، گفت: مدت‌ها نبود، بلکه 4 ماه است که من از استقلال جدا شده‌ام. درباره بازی باید بگویم از دقیقه یک هر دو تیم انگیزه پیروزی داشتند اما این استقلال بود که از موقعیتی که به دست آورده بود استفاده کرد. بازیکن استقلال خیلی زود اخراج شد و بعد از آن ما تلاش زیادی کردیم تا گل را جبران کنیم اما تا پایان بازی موفق به انجام این کار نشدیم.

وی درباره اینکه داور بازی دو بازیکن را اخراج کرد و به بازیکنان زیادی هم کارت زرد نشان داد و آیا سوت‌های زیاد او روند بازی را تغییر داده بود یا نه، اظهار داشت: بازی درگیرانه بود، یک بازی تاکتیکی و فیزیکی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و به همین دلیل درگیری هم بسیار بالا بود. دو تیم بالای جدول برای حفظ جایگاه خود می‌خواستند به پیروزی برسند و به نظرم یک فوتبال تمام عیار و تاکتیکی را مشاهده کردیم.

مدافع صبا درباره اینکه چه حسی از بازی مقابل استقلال به او دست داد، خاطرنشان کرد: بعد از 12-13 سال بازی کردن در تیمی که آن را دوست دارم سخت بود که مقابل استقلال بازی کنم اما انگار در خانه خودم بودم و در ورزشگاهی که سال‌ها در آن بازی کردم هواداران کاری کردند که احساس غریبی نکنم. دستشان هم درد نکند و از دقیقه یک من را تشویق کردند.

صادقی درباره اینکه در این روزها دیده می‌شود که برخی‌ها به دلیل دلخوری از یکدیگر با یکدیگر مواجه نمی‌شوند اما او با وجود دلخوری از مهدی رحمتی سمت او رفت و دروازه‌بان استقلال را در آغوش گرفت، گفت: فوتبال سلیقه‌ای است، یک روز شما را می‌خواهند و یک روز هم نمی‌خواهند که امسال من را در استقلال نخواستند، چیزی که من از بزرگان فوتبال یاد گرفته‌ام این است که فوتبال، زندگی و عمر ما به سرعت می‌گذرد و مهم رفاقت‌هاست. بعد از 15-16 سال فوتبال بازی کردن زندگی ما ادامه دارد و ما باید دوباره با دوستان‌مان روبه‌رو شویم.

وی عنوان کرد: من آدم عقده‌ای و کینه‌ای نیستم و انسان‌ها را زود می‌بخشم. هیچ وقت هم دنبال چنین مسائلی نبوده‌ام، بزرگترها به من یاد دادند که گذشت کنم و من هم هر اتفاقی که افتاده باشد همه را می‌بخشم حتی اگر بعد از این مصاحبه‌ها بخواهد اتفاقی رخ بدهد. من آدمی نیستم که بخواهم قهر کنم. مربیانم، تیمم و همبازیانم را دوست داشتم و دوست دارم.


ویدیو : صادقی: آدم عقده ای نیستم