شاو: فصل گذشته آمادگی امروزم را نداشتم : مدافع چپ شیاطین سرخ اعتراف کرد فصل ...


مدافع چپ شیاطین سرخ اعتراف کرد فصل گذشته با آمادگی لازم به منچستریونایتد ملحق نشده بود، اما حالا وضعیت بهتری دارد. خبرگزاری تسنیم: لوک شاو که تابستان سال گذشته در ازای 27 میلیون پوند از ساوتهمپتون به منچستریونایتد پیوست و در آن دوره تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن جوان دنیای فوتبال شد، خیلی زود مورد انتقاد لوئیز فن‌خال قرار گرفت، چرا که او معتقد بود این بازیکن به لحاظ بدنی آماده نیست. او با تمرینات فشرده در پیش‌فصل خود را به شرایط بهتری رساند و فصل گذشته در 15 بازی لیگ برتری برای سرخپوشان شهر منچستر به میدان رفت، هرچند نتوانست انتظاراتی را که از او می‌رفت، به صورت کامل برآورده کند.

شاو در این باره گفت: در مورد فصل گذشته تنها خودم را مورد سرزنش قرار می‌دهم. فصل گذشته با شکل کنونی‌ام به منچستریونایتد ملحق نشدم و اوضاع طبق برنامه‌ پیش نرفت. فن‌خال هم احساسش را به من انتقال داد و من نیز در مجموع آن را قبول کردم. در باشگاه بزرگی همچون منچستریونایتد باید در بهترین شکل و فرم خود باشید.

وی تصریح کرد: این فصل اما متوجه شدم که آماده‌تر هستم و حالا تجربه یک فصل حضور در منچستریونایتد را دارم. تفاوتی هم که امسال با سال گذشته دارم، آمادگی بدنی‌ام است. در بازی مقابل کلوب آمه‌ریکا در سیاتل 45 دقیقه خوب بازی کردم و امیدوارم این روند رو به رشدم ادامه داشته باشد.

مدافع سرخپوشان منچستر همچنین در تکذیب برخی شایعات اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود فصل گذشته در تمرینات پیش‌فصل، باشگاه برای من و عدنان یانوزای یک مربی بدنساز در نظر گرفته بود، صحت ندارد. ما خودمان از یکی از اعضای کادرفنی خواستیم که با ما تمرین کند. او در روز چهار مرتبه با ما تمرین می‌کرد.

شاو تأکید کرد: ما در زمین فوتبال و باشگاه ورزشی تمرین کرده، در ارتفاعات مراحل آماده‌سازی را دنبال می‌کردیم و در ساحل هم می‌دویدیم. برای من مهم این بود که توانسته بودم با این تمرینات به مرز آمادگی برسم.


ویدیو : شاو: فصل گذشته آمادگی امروزم را نداشتم