سیروس الوند با «پدران و فرزندان» می آید : کارگردان «پرتقال خونی» و سید امیر ...


کارگردان «پرتقال خونی» و سید امیر پروین حسینی سریالی را برای تلویزیون می‌سازند باشگاه خبرنگاران جوان: کارگردان «پرتقال خونی» و سید امیر پروین حسینی سریالی را برای تلویزیون می‌سازند.

سیروس الوند کارگردان سینما در خصوص آخرین فعالیت هنری خود گفت: قراردادی با تلویزیون در جهت ساخت سریالی به نام «پدران و فرزندان» بستیم که در صورت تامین بودجه مورد نیاز، آن را امسال می‌سازیم. در غیر این صورت به سراغ فیلم سینمایی‌ام خواهم رفت.

سیروس الوند , پدران، فرزندان سریال , سیروس الوند و دخترش

وی در مورد موضوع «پدران و فرزندان» عنوان کرد: موضوع این سریال که در ۲۸ قسمت ساخته می‌شود، از طرف تلویزیون پیشنهاد شده و به کارهای من نزدیک است. این فیلم زندگی آدم‌های مختلفی با مسائل، مشکلات، آرزوها و … در یک آپارتمان را بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: این مجموعه کاراکترهای متفاوتی دارد و فکر می‌کنم هر بیننده‌ای می‌تواند مسائل خود را در آن پیدا کند.

کارگردان «پرتقال خونی» در مورد بازیگران این سریال اظهار داشت: «پدران و فرزندان» حدود ۳۰ شخصیت اصلی دارد و بسیار دوست دارم ساخته شود؛ چون به نظرم مجموعه موفقی خواهد بود.
کارگردان «این سیب هم برای تو» درباره آخرین وضعیت «پدران و فرزندان» تصریح کرد: فیلمنامه این مجموعه که به تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی خواهد بود، کامل شده و هم اکنون در مرحله بازنویسی به سر می‌برد.

الوند در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص وجود رگه‌های طنز در این مجموعه خاطرنشان کرد: به اندازه‌ای که در زندگی عادی طنز وجود دارد، در این مجموعه نیز خواهد بود.


ویدیو : سیروس الوند با «پدران و فرزندان» می آید