سحر زکریا و طنازی مهران مدیری : سحر زکریا حدود 18 سال است که در سیما و تلویزیون ...


سحر زکریا حدود 18 سال است که در سیما و تلویزیون فعالیت می‌کند. به عبارت دیگر او فعالیت‌های هنری خود را از نوجوانی آغاز کرده است. نکته جالب توجه درباره او، این که هرچند بیشتر ایفا‌گر نقش‌های طنز است، اما آدمی بسیار جدی است این را ما در مدت گفت‌وگو با او متوجه شدیم که کاملاً در کار‌ها و برخورد‌هایش بسیار جدی است. سحر زکریا حدود 18 سال است که در سیما و تلویزیون فعالیت می‌کند. به عبارت دیگر او فعالیت‌های هنری خود را از نوجوانی آغاز کرده است. نکته جالب توجه درباره او، این که هرچند بیشتر ایفا‌گر نقش‌های طنز است، اما آدمی بسیار جدی است این را ما در مدت گفت‌وگو با او متوجه شدیم که کاملاً در کار‌ها و برخورد‌هایش بسیار جدی است.

شما اغلب در کار‌های طنز حضور داشته‌اید تا در کار‌های جدی، آیا شما این حوزه را برای بازی انتخاب کرده یا از سوی کارگردانان انتخاب می‌شوید؟
من از سال 72 که بازیگری را انتخاب کردم، بیشتر کار‌های جدی انجام داده‌ام، اما بعد از مجموعه «پاورچین» اغلب کار‌های طنز به من پیشنهاد شد و شاید به این خاطر است که بیشتر کار‌های طنز من دیده شده است. من بیشتر دوست دارم در کار جدی ظاهر شوم، اما فکر می‌کنم دوست داشتن بازیگر ملاک نیست؛ چون بعد از اتمام کاری که تصویر‌برداری آن به پایان رسیده است، بیکار می‌مانی و مجبور می‌شویم کار‌هایی انجام دهیم که به انتخاب خودمان نیست.



ویدیو : سحر زکریا و طنازی مهران مدیری