ساماندهی اموال موزه ارومیه براساس... :     ساماندهی اموال موزه ارومیه براساس ...



 

ساماندهی , دریاچه ارومیه , طراحی سایت ارومیه

 

ساماندهی اموال موزه ارومیه براساس نرم افزار جامع . اموال موزه ارومیه براساس نرم افزار جامع توسط معاونت میراث فرهنگیاداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ساماندهی می شود .

اموال موزه ارومیه براساس نرم افزار جامع توسط معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ساماندهی می شود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با بیان این مطلب به میراث آریا(chtn)،گفت: این اقدام یکی از برنامه های جامع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای سال جاری است .

حسن سپهرفر درباره موزه ارومیه افزود: این موزه از دو بخش باستان شناسی و مردم شناسی تشکیل شده است که در آن آثاری از دوران مختلف تاریخ این سرزمین به خصوص اشیاء بسیار قدیمی مربوط به ماقبل تاریخ نگهداری می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این موزه لباس های محلی زری دوزی ،مخمل های قلاب دوزی، کتاب های خطی و کارهای ظریف مینیاتوری و غیره به نمایش گذاشته شده است.

سپهرفر اضافه کرد: اقدامات دیگری نیز در این راستا در برنامه های معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی قرار گرفته است ... / خبرگزاری میراث آریا


ویدیو : ساماندهی اموال موزه ارومیه براساس...