سادگی، کلید موفقیت برند : نتیجه ی یک تحقیقات گسترده ی چند بازاری، نشان داد ...


نتیجه ی یک تحقیقات گسترده ی چند بازاری، نشان داد که مک دونالد، نوکیا و آمازون از برندهایی هستند که به ارائه‌ی سادگی و بهبود زندگی مشتریان توجه دارند. نتیجه ی یک تحقیقات گسترده ی چند بازاری، نشان داد که مک دونالد، نوکیا و آمازون از برندهایی هستند که به ارائه‌ی سادگی و بهبود زندگی مشتریان توجه دارند. شرکت مشاوره ی تبلیغاتی Siegel & Gale در یک نظرسنجی از 6152 بزرگسال در چین، دوبی، آلمان، هند، عربستان سعودی ، انگلستان و امریکا از آنها خواست تا محصولاتی با این معیارها را نام ببرند.
این مرکز مشاوره ای برند می‌گوید، گرچه ساده‌سازی همیشه آسان نیست اما بهبود زندگی مردم همیشه امکانپذیر است. و چیزی است که مردم حاضرند برای آن پول دهند. در ردیف صنایع ، رستورانها وصنایع تفریحی با کسب 900 امتیاز در بالای جدول قرار گرفتند و تنها بخشی که در این تحقیقات پیش افتاد صنعت خرده فروشی بود که با اختلاف کمی عقب ماند.
تکنولوژی و الکترونیک بخش دیگری بود که 800 امتیاز به دست آورد، رسانه پس از آن قرار گرفت و تله کام و گردشگری در سطوح پایینتر قرار گرفتند.
کلید موفقیت , 7 کلید برای رسیدن به موفقیت مالی , راز موفقیت برند
پرسشگران حاضر بودند حدود 6 درصد بیشتر برای سادگی در تکنولوژی، مد، خواروبار و اتومبیل پول بپردازند. تلویزیون، سلامت و زیبایی، تلفن موبایل و رستورانها با 5/5 درصد، رسانه با 5 درصد وکارتهای اعتباری با 5/4 درصد در رتبه‌های بعد قرار گرفتند.
مک دونالد، غول فست فود و نوکیا تولیدکننده‌ی گوشی موبایل در رده‌بندی جهانی با کسب 854 امتیاز مشترکاً به مقام اول دست یافتند.آمازون با کسب 845  امتیاز ار فست فودهای زنجیره‌ای بزرگی مانند برگرکینگ و KFC پیش افتاد. و در این میان فروشگاه خرده فروشی وال مارت با 816 امتیاز از پیتزا هات Hut و استارباکس سبقت گرفت.
منبع : marketingnews.ir


ویدیو : سادگی، کلید موفقیت برند