زن صورت بادکنکی! +عکس : به گزارش دیلی میل، بیماری نابهنجاری شریانی (AVM) باعث ...


به گزارش دیلی میل، بیماری نابهنجاری شریانی (AVM) باعث پیج خوردن رگها به هم و متعاقبا برآمدگی های توپ مانند در زیر پوستش شده و سپس مانند ریشه یک درخت در زیر پوست گسترش پیدا می‌کند . وبسایت جام جم آنلاین: جنیفر هیلز، مادری 28 ساله است که از 12 سالگی مبتلا به بیماری نادری به نام AVM بوده که نوعی نابهنجاری شریانی است که باعث می‌شود رگهای زیر پوستش در هم پیچیده و نقاطی از صورتش مثل بادکنک متورم و بدشکل شود.

به گزارش دیلی میل، بیماری نابهنجاری شریانی (AVM) باعث پیج خوردن رگها به هم و متعاقبا برآمدگی های توپ مانند در زیر پوستش شده و سپس مانند ریشه یک درخت در زیر پوست گسترش پیدا می‌کند .

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان , ماسک صورت , جوش صورت

این مادر که دارای دو فرزند دختر نیز می‌باشد بارها تحت عمل جراحی قرار گرفته که در آن لایه هایی از پوستش را برداشته اند اما همه این جراحی ها با شکست مواجه شده است .

زن صورت چاقی صورت , آرایش صورت , صورت حساب همراه اول + عکس

اما به تازگی گروهی از پزشکان اظهار امیدواری کردند که با انجام جراحی نهایی که منجر به برداشتن بینی وی و بازسازی آن از فکش می شود بتوانند این بیماری را ریشه کن کنند.

چاق شدن صورت , درمان جوش صورت , لیفت صورت

جنیفر که بارها به علت خونریزی های شدید و بیماری قلبی تا نزدیکی مرگ رفته است می‌گوید: در اغلب موارد با واکنش های بد مردم و کودکان مواجه می‌شوم بطوریکه در یک مورد کودکی با دیدن من طوری شروع به جیغ کشیدن کرد که انگار هیولا دیده است.

صورت , ماساژ صورت , پوست صورت


ویدیو : زن صورت بادکنکی! +عکس