زمان و نحوه ثبت نام ترم تابستانی پیام نور :     معاون آموزش و سنجش دانشگاه ...



 

 

زمان و نحوه‌ ثبت نام طرح ترافیک 96 تهران , نحوه ارسال پیام در تلگرام , نحوه اعدام در زمان سامورایی ها



معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با تشریح زمان و نحوه ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور گفت: امکان پذیرش دانشجوی مهمان نیز در فصل تابستان با موافقت دانشگاه مبداء و مقصد وجود دارد.

عبدالله معتمدی با اشاره به زمان انتخاب واحد ترم تابستان سال ۸۹ دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان دانشجویان دانشگاه پیام نور از ۲۶ تیرماه آغاز می شود و تا اول مرداد ماه نیز ادامه دارد.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور با اعلام اینکه تایید نهایی انتخاب واحد ترم تابستان این دانشگاه از ۲ تا ۵ مردادماه است، افزود: دانشجویان برای ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان باید به سیستم جامع گلستان مراجعه کنند امکان دسترسی به سیستم گلستان در پورتال دانشگاه پیام نور فراهم است.

وی گفت: دانشجویان سالهای آخر یعنی ترمهای تحصیلی ۷ ، ۸ و ۹ و دانشجویان کارشناسی ارشد که دروس جبرانی را پشت سر نگذاشتند از ۲۶تیرماه می توانند نسبت به ثبت نام در ترم تابستان دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

معتمدی افزود: در ترم تابستان دانشگاه پیام نور کلاس برگزار نمی شود و در واقع حضوری نیست دروس در این ترم به صورت خودخوان ارائه می شود به این صورت که دانشجو مطالب را مطالعه می کند و سپس امتحان می دهد.

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هر دانشجوی پیام نور تنها می تواند ۶ واحد در ترم تابستان انتخاب کند.

وی همچنین به زمان امتحانات پایان ترم تابستان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: زمان امتحانات دانشجویان در ترم تابستان از ۳ تا ۶ شهریور و از ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه برگزار خواهد شد ضمن اینکه در فاصله میان امتحانات پایان ترم این دانشگاه در ایامی که با لیالی قدر ماه مبارک رمضان همزمان باشد، هیچ امتحانی از دانشجویان دانشگاه پیام نور گرفته نخواهد شد.



ویدیو : زمان و نحوه ثبت نام ترم تابستانی پیام نور