زایمان های عجیب در 2012 : زایمان های عجیب در 2012  معمولا زنان باردار طبق برنامه ...



زایمان های عجیب در 2012 

معمولا زنان باردار طبق برنامه یا تصمیم‌شان در بیمارستان یا در خانه فارغ می شوند اما گاهی زن باردار در مكان یا موقعیت غیرمنتظره دچار درد زایمان شده و فرزندش را به دنیا می آورد.

 

flight 2012 film  , زایمان طبیعی , فیلم زایمان طبیعی

به گزارش   جام جم آنلاین به نقل از جپیك، موارد زایمان در اماكن متفرقه و در شرایط غیرمنتظره از جمله اخبار رسانه ها است. در سال 2012 نیز شمار این گونه زایمان ها اندك نبوده كه در این گزارش نگاهی به چند مورد خواهیم داشت:

باغ وحش

باغ وحش گیفیرد نیویورك در اوایل دسامبر شاهد یك زایمان غیرمنتظره بود. مادری باردار به كمك لیز اسمیت یكی از كاركنان این باغ وحش كه از تجربه كمك به زایمان بسیاری از حیوانات بهره مند بود توانست نوزادش را صحیح و سالم به دنیا بیاورد. مادر و نوزاد سپس عازم بیمارستان شدند.

مترو

واگن ها و نیز ایستگاه های مترو از جمله اماكنی هستند كه موارد زایمان های غیرمنتظره در آنها نادر نیست. یك زن آمریكایی در واگن یك قطار مترو شهر فیلادلفیا نوزاد پسری را به دنیا آورد. پس از زایمان ، وی به همراه نوزادش در اولین ایستگاه پیاده شد و نزد یك پلیس رفت تا از او كمك  بخواهد.

همچنین سكوی ایستگاه مترو دومسنیل شهر پاریس شاهد زایمان یك زن باردار در ماه سپتامبر بود كه پس از زایمان توسط ماموران امداد به بیمارستان انتقال یافت.

تاكسی

در هفتم ژوئن یك زن آمریكایی در صندلی عقب یك تاكسی  یكی از دوقلوهایش را به دنیا آورد و دیگری در آمبولانسی كه وی را به بیمارستان منتقل می كرد، متولد شد.

هواپیما

ابوسالوم كوچولو در پرواز بین آتلانتا آمریكا و داكار سنگال در میان هلهله شادی و دست زدن های مسافران و خدمه پرواز كه از چنین واقعه ای هیجان زده شده بودند، متولد شد.

راهرو بازداشتگاه

یك زن 29 ساله آمریكایی كه به دلیل مستی در ملاعام بازداشت شده بود هنگام رفتن به سلول بازداشتگاه در داخل راهرو یك نوزاد دختر را به دنیا آورد.

وسط خیابان

در 9 ژوئیه یك زن جوان چینی وسط خیابان دچار درد زایمان شد و فرزندش را به دنیا آورد. فقط چند عابر وظیفه شناس توقف كرده تا به وی در زایمانش كمك كنند.

پاركینگ مركز تجاری

كیم لیتون فرصت رفتن به بیمارستان را نیافت و در پاركینگ یك مركز تجاری ایالت ویسكانسین فارغ شد. خوشبختانه مادرش دركنار او بود و در زایمانش كمك كرد. كیم نام مركز تجاری "ایدن" را روی نوزادش گذاشت./جام جم آنلاین

 


ویدیو : زایمان های عجیب در 2012