رییسی: مهدی هاشمی روانه زندان می شود :         وی ادامه داد: «به خاطر اینكه ...



 

 

 

مهدی هاشمی , سید مهدی هاشمی , مهدی هاشمی رفسنجانی

 

وی ادامه داد: «به خاطر اینكه كسی فرزند شخصی است یا در واقع كسی منتسب به جریان یا جایی است، به هیچ عنوان دستگاه قضایی بنا به اغماض و كوتاه آمدن ندارد».

حجت الاسلام رییسی خاطرنشان كرد: «دستگاه قضایی دستگاهی مبتنی بر قانون و عدالت است و آنچه وظیفه خود می داند با جدیت تمام دنبال می كند و مردم باید در این رابطه در جریان قرار بگیرند و تاكنون سعی شده در خصوص برخوردهایی كه در دستگاه قضایی صورت گرفته است، اطلاع رسانی مناسبی شود».

وی ادامه داد: «بحث هایی كه در روزهای اخیر در بعضی مطبوعات و رسانه ها مطرح می شود یا برخی گفته ها مبنی بر امتیاز دادن دستگاه قضایی، صحت ندارد».

معاون اول قوه قضاییه در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: «حكم جلب مهدی هاشمی صادر شده و وی دستگیر و روانه زندان خواهد شد، بنابراین پرونده ایشان مانند بقیه پرونده های دیگر، عادلانه رسیدگی خواهد شد. در دستگاه قضایی قضات عادل كم نیستند و توسط قاضی عادلی كه از طرف دستگاه قضایی تعیین شود، به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی می شود».

وی در خصوص نامه بدون امضای مهدی هاشمی تصریح كرد: «ایشان تفاوتی با دیگر متهمان از نظر دستگاه قضایی ندارد و چون ایشان از نظر دستگاه قضایی در معرض اتهام قرار دارند اتهام ایشان مانند تمامی افراد در معرض اتهام رسیدگی خواهد شد».../ایسنا


ویدیو : رییسی: مهدی هاشمی روانه زندان می شود