رویای کودکی گرت بیل برآورده شد : مهاجم ولزی شکست شب گذشته تیم ملی کشورش برابر ...


مهاجم ولزی شکست شب گذشته تیم ملی کشورش برابر بوسنی را شیرین‌ترین شکست زندگی‌اش عنوان کرد. خبرگزاری ایسنا: به نوشته آس، شنبه شب در چار چوب رقابت‌های انتخابی یورو 2016 فرانسه، ولز با دو گل مغلوب بوسنی شد، با این وجود به جام ملت‌های اروپا صعود کرد.

گرت بیل بازیکن ولز پس از صعود به یورو 2016 گفت: حضور در این مسابقات یکی از رویاهای دوران کودکی‌ام بود. همه جوانان آرزوی بازی کردن در تورنمنت مهمی را دارند. این شکست شیرین‌ترین باخت زندگی‌ام بود. بازی سختی بود، اما در نهایت جواز حضور در مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا را به دست آوردیم و همه از این اتفاق خوشحال هستیم.

مهاجم رئال مادرید درباره جام ملت‌های اروپا سال آینده اظهار کرد: به رویای خود رسیدیم ولی به همین بسنده نخواهیم کرد. می‌خواهیم بازی‌های خوبی را در فرانسه ارائه دهیم. خیلی خوب است که می‌توانیم خود را در یکی از تورنمنت‌های مهم دنیا بسنجیم. باید از این فرصت استفاده کرد.

بیل راجع به نحوه بازی ولز معتقد است: اگر بازیکنی از تیم توپ را از دست بدهد برای باز پس گیری آن می‌جنگیم. ما همچون برادر هستیم و این نشان از اتحاد تیم می‌دهد. برای صعود به مرحله بعد تلاش زیادی کردیم و زمانی که یک گروه برای رسیدن به یک هدفی تلاش می‌کند به آن دست پیدا می کند.


ویدیو : رویای کودکی گرت بیل برآورده شد