رونی بهترین بازیکن ملی انگلیس در 2014 : وین رونی ستاره فوتبال منچستریونایتد ...


وین رونی ستاره فوتبال منچستریونایتد برای سومین بار از سوی هواداران تیم ملی انگلیس به عنوان بهترین این تیم در سال 2014 انتخاب شد. ایرنا: به گزارش دیلی میل، در این رده بندی که پس از رأی گیری از هواداران تیم ملی انگلیس اعلام شد، دنی ولبک بازیکن آرسنال و رحیم استرلینگ مهاجم لیورپول پس از رونی، به ترتیب در جایگاه دوم و سوم بهترین بازیکنان سال تیم ملی انگلیس قرار گرفتند.

رونی هر چند نتوانست به انگلیس برای موفقیت در جام جهانی 2014 کمک کند ولی در 13 حضور خود در این تیم موفق شد 8 گل به ثمر برساند و بعد از بازنشستگی استیون جرارد، کاپیتانی این تیم را بر عهده گرفت.

کاپیتان 29 ساله تیم منچستریونایتد در سال 2014 همچنین برای صدمین بار در تیم ملی انگلیس به میدان رفت و در فاصله سه گل تا رکورد بابی چارلتون برترین گلزن تاریخ این تیم قرار گرفت.

در رأی گیری برای انتخاب بهترین بازیکنان سال تیم ملی انگلیس، رونی 27 درصد آرا را کسب کرد در حالیکه دنی ولبک 11 درصد و رحیم استرلینگ 7 درصد آرا را از آن خود کردند.

رونی در این مورد گفت: خیلی خوشحالم و از اینکه از سوی هواداران به عنوان بازیکن سال تیم ملی انگلیس انتخاب شدم، به خود می بالم.


ویدیو : رونی بهترین بازیکن ملی انگلیس در 2014