رضاییان: نگران نتایج اخیر ملوان نیستم : مدیر‌عامل ملوان می‌گوید نگرانی از بابت ...


مدیر‌عامل ملوان می‌گوید نگرانی از بابت نتایج کسب شده توسط ملوان ندارد. خبرگزاری ایسنا: مسعود رضاییان درباره اعتراض هو‌اد‌ا‌ران ملوان به نتایج اخیر این تیم با حمید استیلی اظها‌ر کرد: نارضایتی در اکثر لیگ‌های ایران وجود دارد. هو‌اد‌ا‌ران بر اساس علاقه پس از هر شکستی اظهار نظر می‌کنند. بعضی از این اعتراض‌ها منطقی و برخی هم شدیدا با تیم برخورد می‌کنند. اولین بار نیست که شاهد اعتراض‌ها هستیم و کاری هم نمی‌توانیم بکنیم. البته این اعتراض‌ها را تایید نمی‌کنم و باید به تیم زمان دهیم.

مدیر‌عامل ملوان در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی از بابت مشکلات مالی و احتمال تحریم تمرینات ندارد، گفت: نگرانی ندارم. بازیکنان و کادرفنی هم باید با این وضعیت کنار بیایند. یا پول به باشگاه می‌رسد و آنها حقشان را دریافت می‌کنند یا باید به همین منوال کار را ادامه دهند تا زمانی که پول به دستمان برسد. در این شرایط نمی‌توانیم از قطار در حال حرکت پیاده شویم. البته موافق هستم که اگر مشکلات مالی حل شود بازیکنان آرامش بیشتری دارند و می‌توانند به راحتی کارشان را ادامه دهند. اگر اسپانسر پیدا شود به زودی مشکلات حل می‌شود. تا به حال هم این طور نبوده که بازیکنان در خیابان بخوابند یا زمین تمرین نداشته باشیم. ما هنوز شخصیت تیمی‌مان را حفظ کرده‌ایم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: ان‌شا‌ء‌الله با برگشتن آرش افشین که در بازی جام حذفی مقابل پر‌سپولیس مصدوم شده بود در فاز تهاجمی موفق عمل می‌کنیم. ما بازیکنان زیادی داریم و گاهی اوقات با ترافیک بازیکنان خوب مواجه می شویم. برای مثال پنج بازیکن در پست هافبک دفاعی داریم، اما در پست هافبک بازیساز، بازیکنی وجود ندارد. آرش افشین هم از این قبیل بازیکنان است. او خوب دریبل می‌زند و گل به ثمر می‌رساند. نمی‌خواهم کسی ناراحت شود، اما از این قبیل بازیکنان در فو‌تبا‌ل ما کم داریم.

مدیر‌عامل ملوان درباره تقابل روز شنبه با فولاد بحران زده گفت: نمی‌توانیم تصور کنیم که کار راحتی مقابل این تیم داریم. خوشحالم که فولاد با یک پیروزی به مصاف ما می‌آید. همین موضوع باعث می‌شود که بازیکنان‌مان آنها را دست کم نگیرند و ان‌شا‌ء‌الله همین اتفاق هم می افتد. بازیکن ما هم برای کسب پیروزی خودشان را آماده خواهند کرد.

او در پایان گفت: هیات مدیره زحمت خود را می‌کشد و تیمی را که روی زمین مانده بود کمک کرد. همه احساس مسئولیت می‌کنند اما این تیم بدهی های زیادی دارد و همین موضوع کار واگذاری را سخت می‌کند. در حال‌ حاضر حدود یک و نیم میلیارد تومان فقط در کمیته‌ انضباطی بدهکار هستیم. مقدار زیادی از بدهی‌هایمان هم هنوز به شکایت نرسیده است.


ویدیو : رضاییان: نگران نتایج اخیر ملوان نیستم