رحیمی در دور اول به پیروزی رسید : نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران نخستین ...


نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران نخستین مبارزه خود در رقابت های قهرمانی جهان را با پیروزی پشت سر گذاشت. خبرگزاری ایسنا: در آغاز رقابت‌های روز پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که در لاس وگاس امریکا در جریان است حسن رحیمی نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران در نخستین مصاف خود به دیدار پدرو رودریگز از ونزوئلا رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 3 به برتری برسد. وی در دور بعد با برنده مبارزه اسدلله لاچینو از بلاروس و داردان سیلا از کوزوو مصاف خواهد کرد.

در ادامه این رقابت ها و در وزن 70 کیلوگرم حسن یزدانی جوان که او نیز برای نخستین بار پا به این ر‌قا‌بت‌ها گذاشته است و مدال طلای جوانان جهان را در اختیار دارد،پس از استراحت در دور نخست، در اولین مصاف خود مقابل یانگ جانگ از کره جنوبی به روی تشک خواهد رفت و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه یوآن رینوسو از اوکوادور و میروسلاو کاریف از بلغارستان دیدار خواهد کرد.

در این وزن 33 کشتی‌گیر حضور دارند و تلاشادزه از گرجستان، گرین از آمریکا و نماینده اوکراین در گروه یزدانی هستند.

در وزن 74 کیلوگرم نیز علیرضا قاسمی که او نیز برای نخستین بار در این ر‌قا‌بت ها حاضر می‌شود و مدال طلای جوانان آسیا را در کارنامه دارد در دور نخست مقابل کارملو لومیا از ایتالیا مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری با اوگنی ندلکو از مولداوی مصاف می‌کند.

جردن باروز از آمریکا، ایوانف از بلغارستان، کویلاشویلی از گرجستان، حسن اف از آذربایجان، انور گودیف از روسیه، علی شعبان اف از بلاروس، و قربان اف از ازبکستان در گروه قاسمی هستند.در این وزن 42 نفر به روی باسکول رفته اند.

جردن باروز دارنده 2 مدال طلای جهان از آمریکا در گروه قاسمی قرار دارد و او در دیدار سرگروهی به احتمال فراوان با جردن باروز روبرو خواهد شد.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی که مدال طلای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی در کارنامه خود دارد با قرعه سختی روبرو شد و در دور نخست در دیداری سخت مقابل الکسی شیماروف بلاروس که نایب قهرمانی بازی‌های اروپایی و قهرمانی سال 2011 جهان را در کارنامه دارد به میدان خواهد رفت و در صورت برتری در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه سوسلان گاگوئف از اسلواکی و فرخود آناکولوف از تاجیکستان مصاف خواهد کرد.طاها آْکگول و بلال ماخوف در گروه هادی قرار دارند.


ویدیو : رحیمی در دور اول به پیروزی رسید