راموس ناراحت و خشمگین از رفتار سران رئال : سران باشگاه رئال مادرید با وجود ...


سران باشگاه رئال مادرید با وجود قول‌هایی که به سرخیو راموس کاپیتان خود برای تمدید قراردادش دادند اما هنوز قرارداد او را تمدید نکرده اند و این باعث ناراحتی و خشم این مدافع سرشناس شده است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از رادیو کادینا سر اسپانیا، ستاره خط دفاعی رئال مادرید از رفتار سران این باشگاه با او راضی نبود و به همین خاطر هم دوست داشت تا کهکشانی‌ها را ترک کند و بازی در لیگ جزیره را تجربه کند.

بعد از جدایی ایکر کاسیاس فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا اجازه جدایی به راموس را ندهد و در سفری که به چین داشت این بازیکن را متقاعد کرد که در رئال باقی بماند. هر چند بعد از دیدار اخیر پرس و راموس بحث جدایی کاپیتان رئال مادرید از این تیم به پایان رسید و دیگر رسانه‌ها از جدایی او سخن به میان نیاوردند اما به نظر می رسد که هنوز احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.

رادیو کادینای اسپانیا اعلام کرد که راموس از سران رئال مادرید بسیار عصبانی است چرا که با وجود قول‌هایی که به او داده‌اند هنوز قرارداد او را تمدید نکرده‌اند و با مدیر برنامه هایش وارد مذاکره نشده اند.

رئال مادرید هنوز قرارداد کاپیتان تیمش را تمدید نکرده است. منچستریونایتد جدی ترین مشتری راموس در فصل جابه جایی تابستانی به شمار می آید. اگر این بازیکن بر جدایی از کهکشانی‌ها اصرار داشته باشد به احتمال خیلی زیاد راهی لیگ جزیره خواهد شد.


ویدیو : راموس ناراحت و خشمگین از رفتار سران رئال