"دلتنگی‌های عاشقانه" در قاب دوربین سینما + عکس : "دلتنگی‌های عاشقانه" در قاب ...



"دلتنگی‌های عاشقانه" در قاب دوربین سینما + عکس

"دلتنگی‌های عاشقانه" ساخته رضا اعظمیان در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هم پذیرفته شد اما گروه این فیلم، به دلیل تمام نشدن مراحل فنی از حضور در بخش مسابقه انصراف دادند.

 

کلیپ دوربین های قدیمی سینما , سینما تیکت , دوربین مدار بسته

به گزارش سینما خبر "دلتنگی‌های عاشقانه" ساخته رضا اعظمیان در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هم پذیرفته شد اما گروه این فیلم، به دلیل تمام نشدن مراحل فنی از حضور در بخش مسابقه انصراف دادند.

این فیلم داستان فرشته و منوچهر است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود. در این فیلم محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی، شیوا خنیاگر و … بازی می کنند.

فهرست عوامل اصلی این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا اعظمیان، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، مدیر صدابرداری: حسین بشاش، طراح صحنه: مجید لیلاجی، طراح لباس: ژاله زکی‌زاده، طراح گریم: محمدرضا قومی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: داوود بابایی، مدیر تولید: رحمت عبدالله زاده، جانشین تولید: محمد حسین شرف الدین، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکس: حبیب مجیدی و تهیه‌کننده: محمدرضا شرف‌الدین.

 دوربین مداربسته , مرجع تخصصی دوربین مداربسته , سینما کوروش

 منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو : "دلتنگی‌های عاشقانه" در قاب دوربین سینما + عکس