دعوای سردار با گل محمدی علنی می شود؟ : فینال جام حذفی تنها دلیل ماندن یحیی دعوای ...



دعوای نرگس محمدی و سام درخشانی , ماجرای دعوای نرگس محمدی در برزیل , نرگس محمدی

فینال جام حذفی تنها دلیل ماندن یحیی

دعوای سردار با گل محمدی علنی می شود؟

پرسپولیس در سال گذشته با امیدهای فراوانی پا به لیگ برتر گذاشت.محمد رویانیان که برای اولین بار مدیریت در عرصه ورزش را تجربه می کرد، قصدا داشت با بستن یک تیم ایده آل و آوردن یک مربی سرشناس علاوه بر اینکه اسم خودش را سر زبان ها بیندازد...

شفاف: پرسپولیس در سال گذشته با امیدهای فراوانی پا به لیگ برتر گذاشت.

محمد رویانیان که برای اولین بار مدیریت در عرصه ورزش را تجربه می کرد،قصدا داشت با بستن یک تیم ایده آل و آوردن یک مربی سرشناس علاوه بر اینکه اسم خودش را سر زبان ها بیندازد مانند حبیب کاشانی در اولین سال حضورش در پرسپولیس طعم خوش قهرمانی را بچشد و جایگاه خودش را در این تیم پرطرفدار تهرانی تثبیت کند.

مدیرعامل سرخ پوشان در پیش فصل گذشته دست روی هربازیکن سرشناسی که می گذاشت با او قرارداد میلیاردی می بست و پیراهن قرمزرا  برتن  بازیکن مورد علاقه اش می کرد. حتی کار به جایی رسیده بود که رویانیان برای اینکه بتواند از دعوای همتای خودش در استقلال سربلند بیرون بیاید بازیکنانی را به خدمت می گرفت که در آن پست دو یا سه بازکن سرشناس دیگر هم حضور داشتند.کریم انصاری فرد یکی از همین بازیکنان است.

او  تقریبا با استقلال به توافق رسیده بوداما رویانیان یک شبه تصمیم او را عوض کرد و مهاجم سایپا را به یک پرسپولیسی تبدیل کرد.در صورتی که در همین پست بازیکنانی مانند هادی نوروزی،غلام رضا رضایی،جواد کاظمیان و از همه مهمتر محمد قاضی حضور داشتند و نیازی به حضور کریم انصاری فرد نبود.اما رویانیان برای اینکه بتواند در همان روزهای اول مدیریتی خودش حرفی برای گفتن داشته باشد دست به این خرید میلیاردی زد تا یک خط و نشان محکم برای فتح ا... زاده مدیرعامل استقلال کشیده باشد.

پرسپولیس با یک تیم پرقدرت و البته یک مربی سرشناس لیگ برتر را با برد شروع کرد.هواداران و البته خود رویانیان پس از اولین برد قرمزهای پایتخت حسابی خوشحال بودند و مهم تر از آن اینکه به آینده ی این تیم امیدوار شدند.اما طولی نکشید که همه اتفاقات طوری رقم خورد که پرسپولیس در نیم فصل اول در بالای جدول هیچ جایی نداشت و در رده ی سیزدهم کارش را به پایان رساند.رویانیان از اول حضورش در این تیم اعتقاد داشت که باید همه جوره پای سرمربی تیم ایستاد.

البته ناگفته نماند که مدیرعامل پرسولیس در این ی فصل و نیمی که در این تیم بوده صحبت خودش را نقض کرده و 4 مربی را برای هدایت قرمزهای پایتخت بر کرسی سرمربیگری نشانده است که این اخراج های پی در پی مربیان تنها در یک فصل و نیم ی رکورد بی سابقه در این باشگاه است.

حمید استیلی اولین مربی بود که محمد رویانیان با تمامی حمایت هایی که از انجام می داد پس از باخت مقابل استقلال درب خروجی باشگاه را به او نشان داد و این مربی را از پرسپولیس اخراج کرد.پس از اخراج او محسن عاشوری سکان هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت.اما او هم نتوانست رضایت سردار را جلب کند و با این تیم خداحافظی کرد.رویانیان در تلاش بود تا بتواند با آوردن یک مربی بزرگ این تیم را از بحران خارج کند.سردار دست به کار شد و آقا مصطفی را به پرسپولیس آورد.

با آوردن او رویانیان محبوب دل های هوادارن پرسپولیس شد و تا حدودی توانست این تیم را جمع کند.با آمدن دنیزلی به نظر می رسید که قرمزهای پایتخت جان تازه ای گرفتد و میتوانند همان تیمی باشند که هواداران انتظار دارند.پرسپولیس در یک بازی دراماتیک تنوانست استقلال را در دربی تهران شکست دهد.

تمامی اهالی فوتبال بر این باور بودند که این برد شیرین پرسپولیس می تواند پله ی صعودی برای این تیم باشد.اما این برد هم باعث نشد تا پرسپولیس چه در آسیا و چه در ایران حریف قدرتمندی برای تیم های دیگر باشد و با ناکامی تمام فصل را به پایان رساند.با به پایان رسیدن فصل، عمر دنیزلی هم در پرسپولیس به پایان رسید و سردار قبض اخراج شدن را برای این مربی ترک هم صادر کرد.

یا شروع فصل جدید خوزه مانوئل بر کرسی نیمکت پرسپولیس تکیه زد تا حداقل او بتواند ناجی این تیم پرطرفدار تهرانی باشد.اما این مربی با نتایجی که گرفت نتوانست در دل رویانیان جایی باز کند و او هم راهی کشورش شد تا از دور بیننده ی بازی های این تیم باشد.بارفتن او یحیی گل محمدی که به عنوان دستیار مانوئل به این تیم آمده بود سرمربی پرسپولیس شد.این مربی جوان تا به امروز نتایج بسیار خوبی را با این تیم گرفته است و توانسته قرمزهای پایتخت را از بحران در بیاورد.

یحیی گل محمدی آنقدر نتایج خوبی با پرسولیس گرفته توانسته  هم لقب امپراتور را از طرف تماشگران بگیرد وهم این تیم را به فینال جام حذفی برساند.به نظر می رسید که این نتایج خوب رویانیان را قانع کند تا فصل بعد هم سکان هدایت پرسپولیس را به یحیی گل محمدی بدهد.

اما مذاکره پنهانی با کرانچار و اطلاع گل محمدی از این موضوع باعث شده تا در این چند روز اخیر بگو مگو هایی بین این دو نفر صورت بگیرد.دعواهای گل محمدی و رویانیان فعلا به این دلیل علنی نشده که پرسپولیس یک فینال مهم  در پیش رو دارد و سردار اصلا دوست ندارد که تا قبل از سوت پایان بازی با سپاهان از این دعواها خبری به بیرون درز کند.

اما اطرافیان باشگاه پرسپولیس معتقدند که این جر و بحث ها به قدری بالا گرفته است که محال است تا سه چهار روز آینده بتوان جلوی این دعوا را گرفت و به صورت رسمی این اختلافات رسانه ای می شود. رویانیان تمام سعی و تلاشش را می کند تا قبل از فینال جام حذفی هرطور که شده  با سرمربی پرسپولیس کنار بیاید و بتواند حداقل پی از این همه خرج های هنگفتی که اجام داده یک جام را به دست بیاورد.اما یحیی گل محمدی می تواند به همین روند ادامه دهد یا او هم از کوره در می رود همه چیز را رسانه ای می کند./شفاف

 

 


ویدیو : دعوای سردار با گل محمدی علنی می شود؟