دستور ویژه سعیدلو برای حل مشکل مالیاتی افشین قطبی :         رئیس سازمان تربیت ...



 

 

 

دستور ویژه برای مصرف یونجه , افشین قطبی , راهکارهایی برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

 

رئیس سازمان تربیت بدنی در دستوری ویژه به بخش حقوقی و معاونت ورزش این سازمان خواستار حل مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی فوتبال شد.

بدنبال ابراز نگرانی افشین قطبی نسبت به پرداخت مالیات 160میلیون تومانی دوره همکاری خود با باشگاه پرسپولیس ، علی سعیدلو با اطمینان خاطر نسبت به پیگری این موضوع از معاونت ورزشی خود خواست تا بطور ویژه به این موضوع رسیدگی و راه حل قانونی برای پرداخت این مبلغ از سوی سازمان ارائه شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چندی پیش باشگاه پرسپولیس را موظف به پرداخت مالیات قرار داد همکاری افشین قطبی با باشگاه پرسپولیس کرد ولی مدیرعامل این باشگاه با استناد به نامه ای از سوی سازمان تربیت بدنی پرداخت این مبلغ را امکان پذیر ندانست .

به دنبال بروز این اختلافات سرمربی تیم ملی گریبانگیر مشکلاتی از جمله موضوع خروج از کشور شد که نگرانی هایی را برای وی بدنبال داشت به ویژه اینکه وی پس از پایان قرارداد خود با فدراسیون فوتبال باید به تیم "شیمیزو اس پالس" ژاپن بپیوندد .

قطبی درحاشیه سفر سعیدلو به قطر به طور ویژه در این زمینه با رئیس سازمان تربیت بدنی به گفتگو پرداخت و رئیس سازمان به وی اطمینان خاطر داد با پیگیری های لازم  و رفع موانع قانونی این مبلغ از سوی سازمان تربیت بدنی پرداخت خواهد شد..


ویدیو : دستور ویژه سعیدلو برای حل مشکل مالیاتی افشین قطبی