دستبرد میلیونی پدر و پسر خلافکار به انبار لوازم یدکی : پدر و پسر خلافکار که ...



پدر و پسر خلافکار که دست به سرقت 800 میلیونی از یک شرکت تولید لوازم یدکی موتورسیکلت زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش ، فردی به هویت هاتم 59 ساله ضمن مراجعه به دایره تجسس کلانتری 209 پایانه غرب به ماموران بیان داشت: بنده مدیر عامل یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم یدکی موتورسیکلت در اردبیل هستم و لوزام یدکی را پس از انتقال به انباری در منطقه مرتضی گرد در تهران توزیع می‌کنم.
 
شاکی افزود: مدتی است که متوجه سرقت اموال شرکت در انبار شده‌ام و به راننده شرکت و انباردار که پدر و پسر هستند، مشکوک هستم.
 
ماموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند طی یکسری عملیات‌های پیچیده‌ پلیسی پرده از راز  سرقت‌‌های میلیونی پدر و پسر تبهکار بردارند.
 
دو متهم پس از بازداشت توسط نیرو‌های انتظامی در کلانتری پایانه غرب با مواجه ادله انکار ناپذیر ماموران ، به جرم خود یعنی سرقت اموال شرکت و فروش آن به مالخر‌های متعدد در شهر تهران اعتراف کردند.
 
در گام بعدی عوامل کلانتری موفق شدند، 8  مالخر را که اجناس متهمان را خریداری کرده بودند، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دهند.
 
سرگرد علی طیبی رئیس کلانتری 209 پایانه غرب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار داشت: پدر و پسر خلافکار که حدود 800 میلیون ریال تاکنون اجناس شرکت را به سرقت برده بودند، جهت کشف سایر جرائمشان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.


  اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران 


ویدیو : دستبرد میلیونی پدر و پسر خلافکار به انبار لوازم یدکی