دستبرد به گاو صندوق ۸ مشاور املاک در یک شب! :     مهر:رسیدگی به این پرونده ...



 

املاک تهران , املاک , صندوق ذخیره فرهنگیان

 

مهر:رسیدگی به این پرونده از اوایل آذر امسال همزمان با دستبرد به هشت بنگاه مشاور املاک در دستور کار پلیس قرار گرفت.

صاحبان این مغازه ها صبح زمانی که به محل کار خود در محله گلسار رشت آمدند با در شکسته روبرو شدند. آنها وقتی وارد مغازه شده در کمال ناباوری با گاوصندوق خالی مواجه شدند.پس از اطلاع ماجرا به پلیس تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند.

بررسی محل های سرقت نشان داد دزدان از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح سرقت های خود را مرتکب شده اند. دزدان با شکستن قفل مغازه ها وارد آنجا شده و تنها محتویات داخل گاوصندوق را سرقت کرده بودند.

دزدان شب رو سراغ مغازه هایی رفته بودند که گاوصندوق آنها براحتی با دیلم باز می شد. در ادامه تحقیقات و بررسی صحنه جرم تیم تحقیق احتمال دادند سرقت ها از سوی یک شبکه حرفه ای انجام شده که قبل از سرقت سریالی، بنگاه های مورد نظر را شناسایی کرده بودند.

در ادامه با توجه به شگرد سارقان فرضیه سرقت از سوی دزدان غیر بومی مطرح شد و ماموران با ردیابی های اطلاعاتی ردپای چهار سارق حرفه ای را در این سرقت ها کشف کردند.

سرانجام با اجرای تعقیب و مراقبت نامحسوس دو تن از سارقان در عملیات های جداگانه ای در استان های البرز و تهران دستگیر شدند.

سرهنگ عباداله کریمی – رییس پلیس آگاهی استان گیلان – در این باره به خبرنگار مهر گفت: سارقان پس از انتقال به اداره آگاهی به هشت فقره سرقت اعتراف کردند که تحقیقات برای دستگیری دو عضو فراری این باند ادامه دارد.

وی در ادامه هشدار داد : سارقان بیشتر سراغ مغازه هایی می روند که از نظر امنیتی ضعیف هستند. نصب دوربین مداربسته و استفاده از قفل های ضد برش و استاندارد می تواند از وقوع سرقت های مشابه جلوگیری کند.

 

منبع: mehrnews.com


ویدیو : دستبرد به گاو صندوق ۸ مشاور املاک در یک شب!