خیانت کردم؛ از همسرم و هم تیمی هایم معذرت می خواهم! :   اخبار ورزشی - خیانت ...



چطور با خیانت همسرم کنار بیام , با خیانت همسرم چگونه برخورد کنم؟ , سوارز کفش طلا را مدیون هم تیمی هایم هستم

 

اخبار ورزشی - خیانت کردم؛ از همسرم و هم تیمی هایم معذرت می خواهم!

ستاره فرانسوی باشگاه آرسنال در جریان بازی تیمش مقابل لیورپول در اف.ای کاپ با نیمکت نشینی جریمه شد

به گزارش  جام نیوز، اولیور ژیرو  مهاجم فرانسوی باشگاه آرسنال بعد از چندین روز گمانه زنی در رسانه ای انگلیسی اعتراف کرد که در اردوی تیمش در شهر لندن با سلیا کای، مدل آمریکایی آشنا شده و به همسرش خیانت کرده است.

روز دوم فوریه بود که ارسنال قبل از بازی اش در ورزشگاه امیریتس مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر در هتلی در شهر لندن اردویش را برگزار کرد و طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، در همان روز بود که ژیرو با مدل آمریکایی دیدار کرده.

درابتدا ژیرو تلاش داشت تا این اتهام را تکذیب کند ولی با گذشت چند روز، روزنامه سان تصاویری را منتشر کرد که درواقع اثباتی بر گزارشش بود. در نتیجه ژیرو تصمیم گرفت تا با انتشار بیانیه ای در صفحه توئیترش از این بابت عذرخواهی کند:« از همسرم، خانواده ام، دوستانم و سرمربی ام معذرت می خواهم. از هم تیمی هایم و هواداران آرسنال هم همین طور. الان باید برای نجات خانواده ام و برای باشگاه بجنگم و مطمئن شوم که مرا بخشیده اند. دراین لحظه هیچ چیزی به این اندازه اهمیت ندارد.»

با وجود عذرخواهی ژیرو به نظر می رسد که سران باشگاه آرسنال به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین باشگاه جریمه سنگینی را برای این مهاجم فرانسوی درنظر گرفته باشند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو : خیانت کردم؛ از همسرم و هم تیمی هایم معذرت می خواهم!