خنثی كردن فتنه 8 ماهه به اندازه... :           الهام: خنثی كردن فتنه 8 ماهه ...



 

 

 

 

اندازه کاغذ a4 , اندازه برگه a4 , اندازه a4

 

الهام: خنثی كردن فتنه 8 ماهه به اندازه یك جنگ 8 ساله ارزش دارد

الهام در ادامه گفت: شبكه های مالی گسترده ای در عقبه جریان فتنه قرار داشت كه مشخص نبود اینكه این جریان منابع مالی خود را چگونه تامین می كردند، موضوع مهمی است كه دستگاه قضا با هدف روشن سازی افكار عمومی باید آن را به طور جدی مورد بررسی قرار دهد.

كیهان: دكتر غلامحسین الهام گفت: خنثی كردن فتنه 8 ماهه به اندازه یك جنگ 8 ساله ارزش دارد.

وی در جمع ناظرین شورای نگهبان شهرستانهای فریدونكنار و بابلسر اظهار داشت: باید با هوشمندی و بصیرت مراقب برنامه ریزی جریان فتنه در دوره های بعدی انتخابات بود و در راستای پایداری بیش از پیش این گفتمان، گام برداشت و در همین جهت مردم را به مبانی اعتقادی گره بزنیم.

وزیر دولت نهم با بیان اینكه تصمیم انتخاباتی به معنای تعیین سرنوشت است، افزود: ارزش یك رای در انتخابات معادل ایستادن در برابر دشمن است.

دكتر الهام با تاكید بر اینكه خنثی كردن فتنه 8 ماهه به اندازه یك جنگ هشت ساله ارزش دارد خاطرنشان كرد: پیچیدگی این جریان از این باب بیشتر بوده كه دشمن در خانه و دوست و مدیر ارشد ادوار گذشته بود.

وی بیان داشت: جامعه ولائی، جامعه امام شناسی است و باید این نكته عمیق شناخت امام و حركت در مسیر رهبری را تقویت كرد و كارگزاران حكومت و رئیس جمهور محبوب و منتخب مردم سربازان عبور از این فتنه بزرگ بودند كه باید مورد حمایت قرار بگیرند.

الهام با بیان اینكه فتنه موجب بی ثباتی و ناامنی و مشكلات اجتماعی می شود خواستار حركت جمهوری اسلامی به سمت نابودی فتنه در جهان شد و افزود: دشمن توانست از میدان خودی ها علیه انقلاب اسلامی لشكركشی كرده و برای خودش نیرو سازماندهی كند كه این نیروهای سایبری و سربازان جبهه جنگ نرم و محیط مجازی و ارتباط الكترونیكی نوین گام های موثر دشمن علیه جمهوری اسلامی بود كه برای انقلاب تجربه ای ارزشمند را رقم زد.

وی از یك شبكه سیصد هزار نفری سایبری با فرماندهی عوامل خارج از كشور خبر داد و گفت: با هوشیاری ملت و اقدامات شایسته دستگاه های امنیتی كشور این شبكه كه قصد انجام عملیات های انتشار اخبار كذب و بدگویی از دولت و در نهایت نظام را داشت، متلاشی شد.

دكتر الهام در ادامه گفت: شبكه های مالی گسترده ای در عقبه جریان فتنه قرار داشت كه مشخص نبود اینكه این جریان منابع مالی خود را چگونه تامین می كردند، موضوع مهمی است كه دستگاه قضا با هدف روشن سازی افكار عمومی باید آن را به طور جدی مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: این جریانات از آغاز دولت نهم احساس كردند مدیریت فضای سیاسی كشور و بویژه قوه مجریه از دست شان گرفته شده و در همین راستا به برنامه ریزی هایی پرداختند تا به هر قیمتی قدرت را بصورت مجدد در دست بگیرند، كه مشاركت فراگیر مردم و مسئولان و بصیرت این مجموعه دلیل اصلی ناكامی این جریانات را رقم زد.

الهام در خصوص مهمترین دستاوردهای نظام در این فتنه یادآور شد: مردم تقلب را از حقیقت و حق را از باطل تشخیص دادند و این مهمترین دست آورد نظام است و در حال حاضر نیز نباید جریان فتنه را فراموش كرده و پایان یافته تلقی نمود. چرا كه این افراد برای دوره های بعدی و بویژه انتخابات آتی تنها به عوض كردن چهره ها و مطرح كردن همین گفتمان با هدف فریب مردم خواهد پرداخت.

وی در پایان افزود: باید با هوشمندی و بصیرت مراقب برنامه ریزی های جدید جریان فتنه در دوره های بعدی بود و با پاسداری فرهنگ اعتقادی و ارزشی خدمت رسانی به مردم را نهادینه كرد و فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه همه فعالیت ها در جمهوری اسلامی قرار داد..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : خنثی كردن فتنه 8 ماهه به اندازه...