خبر خوش برای هواداران استقلالی علیرضا منصوریان : فسخ یک طرفه قرارداد دو ساله ...



علیرضا منصوریان استقلالی بسته ام که هواداران کیف کنند  , علیرضا منصوریان , اینستاگرام علیرضا منصوریان

فسخ یک طرفه قرارداد دو ساله علیرضا منصوریان با باشگاه نفت پس از پایان سال اول از نظر قانونی بلامانع است.

در حالی که باشگاه استقلال خواستار جذب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آبی‌های پایتخت در فصل آتی ر‌قابت‌های لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران شده است، با توجه به 2 ساله بودن قرارداد این سرمربی با باشگاه نفت تهران و نیز این که تنها یک سال از این قرارداد سپری شده است، منصوریان یا باید رضایت مسئولان باشگاه نفت را جلب کند یا این که یک طرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.

 با توجه به این که باشگاه نفت تهران پس از درخواست رسمی باشگاه استقلال نسبت به جذب علیرضا منصوریان طی بیانیه‌ای با این درخواست مخالفت کرد در حال‌ حاضر تنها راه پیش روی منصوریان در صورتی که در نهایت موفق به جلب نظر مدیریت باشگاه نفت نشود، فسخ یک طرفه قرارداد است.

اما قانون و آیین نامه‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در مورد فسخ یک طرفه قرارداد چه می‌گوید؟ مطابق قوانین جاری فوتبال ایران فسخ یک طرفه قرارداد بلامانع است بر این اساس علیرضا منصوریان نیز می‌تواند به صورت یک طرفه قراردادش را با باشگاه نفت فسخ کند اما این موضوع در صورت شکایت باشگاه نفت برای منصوریان تبعات مالی دارد.

در صورت فسخ قرارداد منصوریان یا باشگاه نفت این شرایط را می‌پذیرد یا این که به مرجع صالحه شکایت کرده و عنوان می‌کند که به این باشگاه ضرر و زیان وارد شده است.
 
بنا‌بر‌این با اثبات خسارت وارده به باشگاه نفت از طرف منصوریان او باید جبران خسارت کند اما در نهایت محرومیت و یا جریمه ای در انتظار او نیست.

 اخبار  ورزشی  -  ایسنا
 


ویدیو : خبر خوش برای هواداران استقلالی علیرضا منصوریان