حسین ژاپنی دستگیر شد : حسین ژاپنی دستگیر شد سرکلانتر ششم فرماندهی انتظامی تهران ...



حسین ژاپنی دستگیر شد

سرکلانتر ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی معروف به «حسین ژاپنی» که اقدام به خرید و فروش گوشی های موبایل سرقتی می کرد، خبر داد.

به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عباس دانشجو گفت: در پی ارجاع چند فقره گزارشات و شکایات مردمی به کلانتری 110 شهدا مبنی بر فعالیت شخصی به نام «حسین. م» ملقب به «حسین ژاپنی» که در خصوص خرید گوشی های تلفن همراه سرقتی، فعالیت داشت، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور بلافاصله عوامل اطلاعات کلانتری اقدامات گسترده ای خود را آغاز کردند در این ارتباط ماموران با انجام تحقیقات محلی مخفیگاه متهم را به صورت نامحسوس تحت کنترل درآورده و پس از اینکه از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند مراتب را به مقام قضایی گرازش نموده و به طلاع وی رساندند.

سرکلانتر ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهارداشت: با تایید مقام قضایی و صدور دستور ورود به مخفیگاه متهم شمارش معکوس برای به دام انداختن مالخر سابقه دار کلید خورد و در ادامه، ماموران متهم را در مقابل منزلش دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد 222 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف گردید.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.در خلال بازجویی های پلیسیی مشخص شد متهم علاوه بر خرید و فروش گوشی تلفن همراه مسروقه در امر خرید و فروش مواد مخدر نیز فعالیت گسترده ای دارد و در قبال دریافت گوشی های مسروقه از سارقان به جای پرداخت وجه نقد، مواد مخدر روانگردان به آنان عرضه می کند.

سرهنگ دانشجو با اشاره به حساسیت موضوع، خاطرنشان کرد: پرونده ای در این ارتباط تشکیل و متهم بنا به دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی تر و کشف سایر جرایمش در اخنیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت./جام جم آنلاین

 


ویدیو : حسین ژاپنی دستگیر شد