حاج‌رضایی: باید به برانکو فرصت داد : کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اوضاع ...


کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اوضاع بحرانی پرسپولیس و فشارهایی که روی برانکو ایوانکوویچ وجود دارد، گفت: او مربی خوبی است و باید فرصت کافی در اختیارش قرار گیرد. خبرگزاری تسنیم: امیر حاج‌رضایی در خصوص شروع ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر و انتقادهایی که از برانکو صورت گرفته است، گفت: اگر بخواهیم انتخاب برانکو را یک انتخاب بد قلمداد کنیم، مقصر آنهایی هستند که این مربی را به پرسپولیس آوردند و اگر هم او را یک گزینه خوب بدانیم، باید صبر کرده و منتظر آینده بمانیم. من معتقدم هواداران پرسپولیس و مسئولان این باشگاه باید صبور باشند. هنوز سه هفته بیشتر از لیگ سپری نشده و فرصت جبران هست.

وی در ادامه افزود: من بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را دیدم. پرسپولیس تیم بدی نیست، نسبت به فصل قبل جوان‌تر شده است و بازیکنانش مقداری از اصول فوتبال را رعایت می‌کنند. با این شرایط اگر بخواهیم بعد از سه بازی اختیارات مربی را محدود کنیم یا او را تحت‌فشار بگذاریم، طبیعتاً مشکلاتی به وجود می‌آورد. برانکو به خوبی در ایران امتحان پس‌داده است و با اینکه خودش را به عنوان یک مربی محافظه‌کار نشان داد، اما در گذشته توانست ایران را بدون دغدغه به جام جهانی ببرد.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: من به پرسپولیس نزدیک نیستم که بدانم چه اتفاقاتی در تیم رخ می‌دهد، ولی این تیم می‌تواند شرایط بهتری پیدا کند. شروع بد هم بخشی از فوتبال است و شما می‌بینید که چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس هم در فصل جدید، لیگ را بد شروع کرده است. به هر حال این مشکلات در خیلی از مقاطع وجود دارد، خصوصاً در تیم‌های استقلال و پرسپولیس.

«برانکو مربی خوبی است و باید به او فرصت بدهند»، حاج‌رضایی با بیان این جمله تصریح کرد: پرسپولیس جوان شده است و نیاز به زمان دارد. البته این معضل فوتبال ایران است که صبوری نداریم. وقتی تیمی جوان می‌شود، هزینه‌های خاص خودش را دارد، ولی متأسفانه در استقلال و پرسپولیس صبوری جایگاهی ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: تا زمانی که دنبال فوتبال برنامه محور نرویم و به مربیانی که در این سمت و سو فعالیت می‌کنند فرصت ندهیم، همه چیز همین‌طور باقی خواهد ماند. من طرفدار پرسپولیس نیستم، ولی معتقدم اگر به جوان‌های این تیم فرصت داده شود، می‌توانند خودشان را نشان دهند و این به سود تیم ملی خواهد بود. اگر صبور نباشیم، نمی‌توانیم به فوتبال روز دنیا نزدیک شویم.


ویدیو : حاج‌رضایی: باید به برانکو فرصت داد