جواب اعتمادكادرفني تكواندوباطلاي آسيا :     جواب اعتماد كادر فني تكواندو را ...



 

جواب , سوال و جواب , تست هوش با جواب

 

جواب اعتماد كادر فني تكواندو را با طلاي آسيا مي‌دهم

خبرگزاري فارس: تكواندوكار وزن ششم ايران گفت: اگر مربيان تيم ملي دوباره مرا به اردوها دعوت كنند، جواب اعتماد آنها را با مدال طلاي آسيا مي‌دهم.

فرزاد عبدالهي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: از چهارم فروردين تمريناتم را به طور جدي آغاز مي كنم تا در جام فجر با تيم فولاد بتوانم مقام قهرماني را بدست آورم و خودم را به كادر فني ثابت كنم. همچنين قرار است در مسابقات ارتش هاي جهان نيز شركت كنم.
وي با اشاره به پارگي رباط پايش تصريح كرد: استخوان پاي من نيز ترك خورده بود و بايد يك ماه در گچ مي ماند؛ اما براي انتخابي تيم ملي بي تجربگي كرده و آن را باز كردم و همانطور كه ديديد باختم.
قهرمان آسيا خاطرنشان ساخت: در مبارزه با روح اله طالبي 9 بر 3 تا راند سوم جلو بودم؛ اما به خاطر ضربه اي كه پايم خورد نتيجه را واگذار كردم. اين مسئله روحيه ام را به هم ريخته بود. 7 بار با طالبي مبارزه كرده و تنها يك بار باخته ام.
وي تاكيد كرد: همه هدفم اين است كه دومين مدال طلاي آسيا را بدست آورم، بعد از آن به ميادين ديگر مثل ارتش هاي جهان، جام جهاني و بازي‌هاي آسيايي فكر مي كنم. اگر كادر فني دوباره مرا به اردوي تيم ملي دعوت كند جواب اعتمادشان را با مدال طلاي آسيا مي دهم.
عبدالهي از دريافت مبلغ قرارداد خود از مس كرمان بعد از يكسال و نيم خبر داد و افزود: آنها 30درصد را كم كرده و مابقي را پرداختند. فولاد نيز 40 درصد از پولمان را داده و قرار است تا سال جديد 30 درصد ديگر هم بدهد.


ویدیو : جواب اعتمادكادرفني تكواندوباطلاي آسيا