جنگلی برای خودکشی+ عکس(+13) : جنگلی برای خودکشی+ عکس(+13) در سال 2004 مسئولان ...



جنگلی برای خودکشی+ عکس(+13)

در سال 2004 مسئولان 108 جنازه مربوط به افرادی که در این جنگل خودکشی کرده بودند را از این جنگل خارج کردند. بنا بر آمار این مکان ، دومین محل پرطرفدار برای خودکشی در جهان پس از پل " دروازه طلایی " در سانفرانسیسکوی آمریکا است.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، در چند سال اخیر پدیده خودکشی در کشور ژاپن گسترش زیادی پیدا کرده است . خود کشی های فردی و جدیدا دسته جمعی در این کشور بسیار زیاد شده و نگرانی مسئولین این کشور را برانگیخته است. در این میان یکی از مکان های مورد علاقه برای افرادی که قصد خودکشی در کشور ژاپن را دارند جنگل " Aokigahara " در پایه های کوه فوجی است.

 

این کلمه به معنای " دریای درختان " است. مقامات ژاپنی سالانه در حدود 100 جنازه را در این جنگل پیدا کرده و از این منطقه خارج می کنند. این جنگل دارای غارهای فراوان و همچنین درختان بسیار بزرگی است که به نوعی دسترسی به داخل این جنگل را مشکل کرده است. این جنگل دارای حیات وحش چندانی نیست و به عنوان مکانی ساکت طلقی می شود.

این جنگل به دو دلیل مشهور شده است. دلیل اول داشتن منظره ای زیبا از کوه فوجی و دلیل دوم آن میزان بالای خودکشی در این جنگل است. دولت ژاپن سالهاست که با مشکلی به نام خودکشی در این کشور رو به رو شده است و در چند سال اخیر از ارائه آمار دقیق در مورد خودکشی در این کشور و خصوصا میزان خودکشی در این جنگل اطلاعات دقیقی را منتشر نمی کند.

 

در سال 2004 مسئولان 108 جنازه مربوط به افرادی که در این جنگل خودکشی کرده بودند را از این جنگل خارج کردند. بنا بر آمار این مکان ، دومین محل پرطرفدار برای خودکشی در جهان پس از پل " دروازه طلایی " در سانفرانسیسکوی آمریکا است.  اخیرا تصاویری از این جنگل و جنازه های افراد خودکشی کرده در آن منتشر شده است. به شما توصیه می کنیم که اگر از ناراحتی های عصبی و یا قلبی رنج می برید و یا کمتر از 13 سال دارید این تصاویر را مشاهده نکنید.

 

 

 

مکان های معروف برای گردشگری یا خودکشی ؟ , قرص دیازپام برای خودکشی , دانلود تلگرام برای کامپیوتر

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز

 

خودکشی , تلگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای کامپیوتر

 

نوشته روی این تابلو از افرادی که قصد خودکشی دارند خواسته است تا به خانواده های خود فکر کنند

 

تلگرام برای ویندوز , دانلود بازی برای کامپیوتر , قصه های کودکانه برای خواب

 

نوشته ای به جامانده از یکی از قربانیان که بر روی آن نوشته شده است: به دنبال من نگردید

 

دانلود زاپیا برای کامپیوتر , موبوگرام برای ویندوز , دانلود shareit برای pc

 

فردی که خود را به دار آویخته است/مشرق


ویدیو : جنگلی برای خودکشی+ عکس(+13)