جز مطهری کسی جرات نداشت بگوید سپاه در انتخابات دخالت کرده است! :   نماینده ...



علی مطهری , انتخابات امریکا , انتخابات آمریکا

 

نماینده تنکابن در گفت و گو با شبکه ایران ضمن حمایت از مواضع مطهری:

جز مطهری کسی جرات نداشت بگوید سپاه در انتخابات دخالت کرده است!

نماینده تنکابن در خصوص نطق علی مطهری مبنی بر دخالت سپاه در انتخابات مدعی شد: این واقعیتی است که اتفاق افتاده است و ایشان جسارت به خرج دادند و بسیاری از نمایندگان مجلس از جمله آقای تابش، توکلی و ... به خاطر جسارت در بیان از ایشان تشکر کردند.

ابوالفتح نیکنام نماینده مردم تنکابن و رامسر در گفت و گو با شبکه ایران ضمن تایید نطق امروز علی مطهری در مجلس در پاسخ به اینکه آیا به نظر شما نیز سپاه در انتخابات دخالت کرده است اظهار داشت: نه تنها من که بسیاری از نمایندگان مجلس از جمله آقای تابش، توکلی و ... به خاطر جسارت در بیان از ایشان تشکر کردند.

 

وی ادامه داد: سپاه جایگاه بسیار وسیعی دارد چنانکه امام (ره) گفتند: "کاش سپاهی بودم" سخنی که امام در مورد هیچ یک از ارگان های ما به کار نبردند این عبارت شان و جایگاه سپاه را در کلام امام نشان می دهد.

نیکنام افزود: امام که خود شخصی ساده و بی آلایش بودند آرزو می کردند که سپاهی باشند سپاهی که در عین سادگی و معنویت تنها هدفش خدمت به مردم و نظام بود لذا سپاه باید بازگردد به زمان هایی که همگان به جایگاهش غبطه می خوردند.

نماینده تنکابن و رامسر با تاکید بر اینکه امام فرمودند سپاه نباید در مسائل سیاسی و انتخابات وارد شود گفت: شان سپاه در نظام ارجح است و برادران سپاهی باید طبق فرمایش حضرت امام از سیاسی کاری بپرهیزند و جایگاه فراجناحی خود را حفظ کنند.

وی در خصوص نطق علی مطهری مبنی بر دخالت سپاه در انتخابات نیز مدعی شد: این واقعیتی است که اتفاق افتاده است و ایشان جسارت کردند و واکنش نشان دادند شاید این تذکر به جای آقای مطهری باعث شود که سپاه جایگاه خود را پیدا کند و به اصل خود که امام فرمودند بازگردد.

نیکنام در تایید دوباره نطق علی مطهری و دخالت سپاه در انتخابات گفت: مجلس کمتر هیجانی می شود اما دیدیدم که پس از صحبت آقای مطهری در خصوص دخالت سپاه در انتخابات با فریادهای احسنت احسنت نمایندگان مواجه شدیم حرفی که تا به امروز کسی از نمایندگان جرات بیان آن را نداشت./شبکه ایران


ویدیو : جز مطهری کسی جرات نداشت بگوید سپاه در انتخابات دخالت کرده است!