ثبت‌نام دوره‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی كاربردی آغاز شد :



ثبت‌نام دوره پودمانی دانشگاه علمی کاربردی 95 , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

 

ثبت‌نام دوره‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی كاربردی آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ثبت‌نام دوره‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی كاربردی از امروز دوشنبه 11 اردیبهشت آغاز و تا 17 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، دكتر علی صدر معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام دوره‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی كاربردی در 136 رشته، 1125 كد رشته محل و ظرفیت پذیرش حدود 78 هزار نفر در 4 گروه آموزشی صنعت، كشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام می‌شود.

دكتر صدر در ادامه اظهار داشت: ثبت نام دوره های كارشناسی ترمی دانشگاه جامع علمی كاربردی به صورت الكترونیكی انجام می شود لذا داوطلبان باید پس از تهیه دفترچه و كارت اعتباری از دفاتر پستی سراسر كشور و یا استفاده از کارت‌های بانکی شبکه شتاب برای ثبت‌نام در مهلت مقرر به پایگاه الكترونیكی سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه كنند.

معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: آزمون دوره‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی كاربردی روز جمعه 30 تیرماه سال جاری به طور همزمان توسط سازمان سنجش در سراسر كشور برگزار می‌شود./انتخاب


ویدیو : ثبت‌نام دوره‌های كارشناسی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی كاربردی آغاز شد