تکرار ادعاهای تهدید‌آمیز رژیم‌صهیونیستی: به‌تنهایی می‌توانیم به ایران حمله کنیم :



سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ایران را تهدید کرد , واشنگتن هنوز می‌توانیم ایران را تحریم کنیم , تهدید حمله عبرستان به ایران

تکرار ادعاهای تهدید‌آمیز رژیم‌صهیونیستی: به‌تنهایی می‌توانیم به ایران حمله کنیم

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی در مصاحبه با رادیو اسرائیل، در سخنانی تهدید‌آمیز مدعی شد که این رژیم توانایی حمله نظامی به اهداف هسته‌ای ایران را دارد.

به گزارش نامع به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در سخنانی مدعی شد که رژیم اسرائیل می‌تواند به هر یک از اهداف هسته‌ای ایران حمله کند.

گانتز در ادامه گفت: چالش با ایران بسیار مهم است و ما باید با یک راهبرد مسوولانه بلندمدت به آن نزدیک شویم. ما این کار را هرگاه که ضروری باشد انجام خواهیم داد.

به گفته رئیس ستاد ارتش اسرائیل، بحث‌های شدیدی بین سران سیاسی و نظامی اسرائیل در جریان است تا تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

بنی گانتز همچنین تاکید کرد که اسرائیل از نزدیک تحولات هسته‌ای ایران را پیگیری می‌کند.

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی همچنین جنبش مقاومت فلسطین را تهدید کرد که اگر حملات راکتی از نوار غزه ادامه یابند، اسرائیل در تکرار حمله خود به نوار غزه در جریان جنگ 8 روزه تردید نخواهد کرد.

گانتز همچنین درباره وضعیت مرزهای مشترک مصر و این رژیم اذعان کرد که وضعیت امنیتی نوار مرزی این رژیم با مصر چندان مناسب نیست و آنچه وی گروه‌های تروریستی خواند، در حال نشو و نما در آن منطقه هستند./نامه نیوز

 

 

 


ویدیو : تکرار ادعاهای تهدید‌آمیز رژیم‌صهیونیستی: به‌تنهایی می‌توانیم به ایران حمله کنیم