توضیحات مسلمان درباره شادی جنجالی : شادی گل محسن مسلمان بار دیگر جنجال‌آفرین ...


شادی گل محسن مسلمان بار دیگر جنجال‌آفرین شد. ورزش سه: محسن مسلمان به همراه فرشاد احمدزاده قول‌وقرارهایی برای شادی پس از گل گذاشته‌اند، برای سومین‌بار نیز شادیشان دردسرساز شد. دو بازیکن جوان پرسپولیس اولین برابر ذوب و یحیی اقدام به این نوع شادی کرده‌اند که خیلی‌ها دلیل آن را حضور یحیی گل‌محمدی اعلام کردند که با تکذیب مسلمان همراه شد. دومین شادی آنها نیز برابر علی دایی و صبای قم بود که دردسر دیگری را نیز برای این دو ساخت.

آنها روز گذشته نیز برابر ملوان در انزلی اقدام به این نوع شادی گل کردند که با برخورد و واکنش هواداران ملوان و بازیکنان این تیم همراه شد. مسلمان در این‌باره به خبرنگار ما گفت:  این یک شادی عادی بود و هیچ قصد و غرضی در آن وجود نداشت. بعد از گل پرسپولیس طبیعی بود که خوشحال باشیم و من با احمدزاده پیش از این شادی را انجام داده بودم و قصد بی‌احترامی به انزلی‌چی‌ها را نداشتم.

دانلود کامل فایل صوتی جنجالی آیت الله منتظری درباره اعدام سال 67 , کلیپ دعوا و درگیری لفظی علی ضیا و خسروی درباره پنالتی جنجالی , درباره یکی از حکیمان مسلمان

وی ادامه داد: من در ملوان بازی کرده‌ام و هیچ موضعی با هواداران و بازیکنان این تیم ندارم، روزهای خوبی را نیز به همراه این تیم پشت سر گذاشته‌ام و همانطور که گفتم شادیم فقط به خاطر گل پرسپولیس و قراری بود که با فرشاد احمدزاده گذاشته بودیم و هیچ قصد دیگری در آن وجود نداشت.

مسلمان درباره پیروزی در این بازی گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را پشت سر گذاشتیم. بازی در انزلی برای هر تیمی سخت است و به هیچ وجه نباید به جایگاه ملوان نگاه کرد. آنها تیم قدر و فیزیکی هستند که در این بازی نیز شرایط سختی را برای ما به وجود آوردند. خوشحالم که به 3 امتیاز رسیدیم و شرایطمان در جدول اکنون فوق‌العاده است و این مساله باعث می‌شود تا ثانیه‌های پایانی به برد فکر کنیم.

مسلمان درباره بازی فیزیکی و درگیرانه گفت: بازی فوتبال است و همانطور که گفتم ملوانی‌ها نیز همواره فیزیکی بازی می‌کنند و جریان بازی در این دیدار به گونه‌ای رقم خورد که درگیری‌ها در آن زیادتر بود و هر دو تیم برای به ثمر رساندن نتیجه تیمشان تلاش می‌کردند. ما 5 بازی بزرگ دیگر داریم و همین‌طور با انگیزه و پرتلاش به کارمان ادامه خواهیم داد و امیدواریم به نتیجه لازم برسیم.


ویدیو : توضیحات مسلمان درباره شادی جنجالی