تهران:شکایت یک شهردار از شهردار منطقه دیگر به خاطر دزدین سطل‌های بازیافت زباله‌اش !! :



شهردار تهران , حقوق شهردار تهران , شهردار منطقه 22

 

اخبار اجتماعی - سطل های زباله شهرداری یک منطقه تهران دزدیده و در منطقه ای دیگر استفاده می شد

شهرداری یکی از مناطق تهران به‌خاطر پیدا شدن سطل‌های بازیافت زباله‌اش در شهرداری منطقه دیگری شکایت کرد.

این شهرداری در جنوب تهران با این مشکل عجیب که در آن سطل‌های زباله‌ سرقت می‌شد و در منطقه شهرداری دیگری مورد استفاده قرار می‌گرفت به طرح شکایت پرداخت.چندی پیش نماینده حقوقی این شهرداری با مراجعه به دادسرای یافت‌آباد از شهرداری منطقه دیگری به‌خاطر سرقت سطل‌های زباله منطقه‌اش شکایت کرد.

 

این نماینده حقوقی وقتی پیش‌روی بازپرس قیصری ایستاد، گفت: مدتی پیش با تماس شهروندان با شهرداری، متوجه شدیم که تعدادی از سطل‌های بازیافت زباله در سطح منطقه مفقود شده است.بنابراین با پیگیری و تلاش‌های مأموران شهرداری، پی بردیم سطل‌های زباله ما در حالی‌که آرم منطقه روی آن‌ حک شده در منطقه دیگری نصب شده‌است.


بدین ترتیب برای بازپس‌گرداندن سطل‌های زباله با شهرداری منطقه‌ای که در همسایگی ما است وارد صحبت شدیم و خواستیم سطل‌ها را بازگردانند اما آنان امتناع کردند. حالا از شهرداری منطقه‌ای که در مجاورت ما است، به‌خاطر انتقال سطل‌های زباله شکایت داریم.با اظهارات نماینده حقوقی شهرداری، بازپرس قیصری، نماینده حقوقی شهرداری منطقه‌ای را که سطل‌های زباله سرقتی از سوی آنها مصادره شده بود به دادسرا احضار کرد.

 

وقتی نماینده حقوقی شهرداری این منطقه نیز در برابر بازپرس پرونده قرار گرفت، گفت: شهرداری منطقه ما از به سرقت رفتن سطل‌های زباله شهرداری همسایه بی‌اطلاع است، احتمال دارد رفتگران منطقه یا مردم سطل‌ها را جابه‌جا کرده باشند و ما حاضریم سطل‌های بازیافت زباله‌ای را که مربوط به شهرداری مجاور است برگردانیم.

اخبار اجتماعی - روزنامه ایران

 


ویدیو : تهران:شکایت یک شهردار از شهردار منطقه دیگر به خاطر دزدین سطل‌های بازیافت زباله‌اش !!