تصاویر طرح مفهومی گلکسی اس ۷ اج : فقط یک ماه مانده تا سامسونگ از پرچم‌داران ...


فقط یک ماه مانده تا سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود پرده برداری کند. هرچند هنوز اطلاعات زیادی از سری گلکسی S7 منتشر نشده و هنوز گوشی پر است از رمز و رازی که ما از آن‌ها بی‌خبریم. وب‌سایت گجت نیوز - یاشار فتحعلی زاده: فقط یک ماه مانده تا سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود پرده برداری کند. هرچند هنوز اطلاعات زیادی از سری گلکسی S7 منتشر نشده و هنوز گوشی پر است از رمز و رازی که ما از آن‌ها بی‌خبریم. با این حال تصاویر مفهومی از گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) منتشر شده که تماشای ‌آن‌ها خالی از لطف نیست.

تصاویر مفهومی , تصاویر خودروی مفهومی رولزرویس را ببینید , تصاویر مفهومی خنده دار

در میان شایعات خبرهایی مبنی بر این وجود دارد که سامسونگ می‌خواهد چند مدل از سری گلکسی S7 معرفی کند. همچنین گفته شده که این گوشی‌ها در بازارهای مختلف از تراشه‌ی متفاوتی استفاده خواهند کرد. سامسونگ تصمیم گرفته تا محصولات خود را در بازار چین و آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه کرده و در دیگر نقاط جهان نیز در زیر قاب پرچم‌داران خود تراشه‌ی Exynos را به کار ببرد. در خبرهای دیگری نیز گفته شده که کمپانی در ۲ اسفند تنها دو مدل گلکسی S7 و S7 Edge را معرفی خواهد کرد.
همانطور که مشاهده می‌کنید اخبار کمی در مورد گوشی‌های جدید گلکسی منتشر شده و سامسونگ صبر کرده تا تمام اطلاعات مربوط به پرچم‌داران خود را در روز رونمایی منتشر کند. با این حال یک طراح خلاق به نام مارتین هجک (Martin Hajek) تصاویری آینده نگرانه از گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) را منتشر کرده و گویا علاقه داشته تا انحنای بیشتری به گوشی بدهد. در تصاویر لبه‌های سمت راست و چپ و همچنین انتهای موبایل منحنی طراحی شده است.

همچنین برای گوشی یک درگاه میکرو اس دی نیز در انتهای گوشی در نظر گرفته شده است. قابلیتی که جای خالی آن به شدت در مدل قبلی گلکسی S6 حس می‌شد. در کنار طراحی شکیل و دقت فراوان به جزئیات گوشی، طراح یک درگاه USB-C و جک هدست ۳.۵ میلی‌متری نیز در گوشی به کار برده است. در ادامه می‌توانید تصاویر مفهومی موبایل را مشاهده کنید.

گلکسی نوت 7 , تصاویر زیبا , تصاویر

تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , گلکسی اس 8 , تصاویر عاشقانه

گلکسی اس 7 , گلکسی s8 , تصاویر خنده دار

تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی

گلکسی نوت 5 , تصاویر شیشه ای اسم شما , گلکسی اس 6

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , قیمت گلکسی نوت 7 , کاریکاتور مفهومی

قیمت گلکسی اس 7 , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , گلکسی


ویدیو : تصاویر طرح مفهومی گلکسی اس ۷ اج