تشکر دولت از مردم برای خلق حماسه : حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران گفت: لازم ...


حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران گفت: لازم است من از مردم و رسانه‌ها و جناح‌های مختلف برای خلق یک حماسه دیگر تشکر کنم. خبرگزاری ایلنا: حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران گفت: لازم است من از مردم و رسانه‌ها و جناح‌های مختلف برای خلق یک حماسه دیگر تشکر کنم.

او با اشاره به ازدحام جمعیت برای مشارکت در انتخابات اظهار داشت: با توجه به آنکه در حوزه‌های انتخابیه تهران و کلانشهر‌ها با تراکم مردم روبرو هستیم، وزیر کشور با تمدید زمان مهلت اخذ رای موافقت کردند و تا ۱۰ شب تمدید شد و از ساعت ۱۰ به بعد هم به استانداران تفویض شده است.

قائم مقام سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: آقای وزیر کشور گفتند با توجه به حضور و تراکم بالای جمعیتی استانداران محترم باید شرایط را برای اخذ رای تا آخرین نفر در حوزه‌های انتخابی فراهم کنند، بنابراین تا ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه درب محل اخذ رای در تهران باز است و سپس افرادی که در حوزه رای‌گیری حضور دارند به داخل هدایت‌شده و از آنها رای‌گیری می‌شود.

امیری در پاسخ به این سوال که شمارش آرا از چه زمانی شروع می‌شود؟ تصریح کرد: زمان شمارش آرا در حوزه‌های سراسر کشور متفاوت است؛ برخی از حوزه‌ها رای‌گیری آن‌ها تمام شد و در مراحل بعدی انتخابات هستند و هر کجا که با تراکم جمعیت روبرو بوده‌ایم، کار رای‌گیری ادامه دارد و کار شمارش آغاز نشده است.

او با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم تا در عرصه وقت نتایج آرای اعلام شود، یادآور شد: این مسئله بستگی به شرایط استان‌ها و مناطق دارد و علیرغم آنکه برخی جا‌ها کار رای شماری زود‌تر آغاز شده، برخی از مناطق مانند تهران نتایج اعلام شمارش آرا به روی بعد موکل شده است.


ویدیو : تشکر دولت از مردم برای خلق حماسه