تازه ترین فیلم مهدی هاشمی از هفته آینده روی پرده می رود+عکس : از چهارشنبه هفته ...



جدید ترین فیلم های سینمای جهان در این هفته , بارکد جدید‌ترین ساخته مصطفی کیایی یکی از بهترین فیلم‌هایی است که امسال روی پرده , تازه ترین فیلم ها و سریال ها

از چهارشنبه هفته آینده 25 مردادماه «ضدگلوله» که از حضور مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی سود می برد در گروه سینمایی عصرجدید روی پرده می رود.

در حالی که دست اندرکاران فیلمهایی مانند «تو و من» و «کلاه قرمزی و بچه ننه» مترصد آن بودند که در جلسه امروز شورای صنفی نمایش تکلیف اکران فیلهایشان مشخص شود اما خروجی جلسه امروز تنها یک تصمیم گیری داشت و آن هم اکران فیلم سینمایی «ضدگلوله» در گروه عصرجدید.

براساس این تصمیم از چهارشنبه هفته آینده 25 مردادماه «ضدگلوله» که از حضور مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی سود می برد در گروه سینمایی عصرجدید روی پرده می رود. کارگردانی «ضدگلوله» برعهده مصطفی کیایی است و بعد از کمدی «بعدازظهر سگی سگی» این دومین ساخته سینمایی کیایی به شمار می رود.

شنیده ها حکایت از آن دارند که به جز «کلاه قرمزی و بچه ننه» اکران «بی خداحافظی» ساخته احمد امینی هم برای اکران از 25 مردادماه قطعی شده است اما هنوز معلوم نیست که «تو و من» که تازه ترین فیلم گلزار است در اکران عیدفطر قرار می گیرد یا نه.... / شبکه ایران

 

تازه ترین اخبار از سریال عاشقانه مهدی گلستانه , فیلم مهدی هاشمی در مورد غذا , فیلم های مهدی هاشمی

 

جدید فیلم مهدی هاشمی , بازیگران فیلم سینمایی ضد گلوله مهدی هاشمی , تازه ترین فیلم های هالیوود

 

 


ویدیو : تازه ترین فیلم مهدی هاشمی از هفته آینده روی پرده می رود+عکس