تاج: آرایش بازیکنان در شأن جامعه نیست : رئیس سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز ...


رئیس سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز عکس‌ها و اسلایدهایی نشان داده شد و برخی‌ بازیکنان آرایشی داشتند که زیبنده جامعه نیست. خبرگزاری تسنیم: مهدی تاج در خصوص جلسه با اعضای کمیته اخلاق و نمایندگان باشگاه‌ها گفت: تذکراتی که لازم بود به باشگاه‌ها و سرپرست‌ها گفته شد تا در جریان قرار بگیرند. شماره تلفنی را در اختیار آنها قرار دادیم تا اگر موضوعی را می‌دانند یا می‌خواهند مطرح کنند با این شماره تلفن تماس بگیرند. این شماره به طور مستقیم به حراست وزارت ورزش و جوانان وصل خواهد شد.

وی افزود: موضوع بعدی بررسی رفتار برخی بازیکنان است که در جامعه عرف نیست. امروز عکس‌ها و اسلایدهایی نشان داده شد و برخی‌ بازیکنان آرایش مویی داشتند که زیبنده جامعه نیست.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به مسئله خالکوبی بازیکنان تصریح کرد: در این مورد علی‌اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق توضیحاتی خواهد داد. همانطور که گفتم اسلایدهایی نشان دادند که آرایش برخی از آنها در شأن بچه‌های ما که جبهه رفته‌اند نبود. جلسه خوبی برگزار شد و در خصوص مسئله تبانی، رشوه، اتهامات و... صحبت‌هایی به میان آمد.

تاج تاکید کرد: کمیته اخلاق قانون مدونی دارد که باید آن را اجرا کند. ما نیز آهسته آهسته در حال اجرای برخی از کارهایمان هستیم. به عنوان مثال بحث تیم‌های بدهکار در لیگ یک را جدی گرفته‌ایم و احتمال دارد به دلیل بدهی به 4 تیم دسته اولی اجازه بازی کردن در هفته جاری را ندهیم. در مورد تیم‌های بدهکار مشکلات باشگاه‌ها به غیر از پرسپولیس و استقلال در حال حل شدن است.

وی در خصوص اینکه مدیران استقلال و پرسپولیس در این جلسه حضور نداشتند گفت: همه مدیران به جز پرسپولیس و استقلال بودند و بحث‌هایی مطرح شد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه یحیی گل‌محمدی از تبانی در فوتبال ایران صحبت کرده بود، گفت: من خودم از ذوب‌آهنی‌ها در این جلسه سوال پرسیدم که گفتند چنین چیزی نیست و تنها بحث‌شان بلند بودن چمن ورزشگاه تختی انزلی بوده است.

تاج  در خصوص اینکه برخوردی با خالکوبی بازیکنان می‌شود گفت: حتما کمیته اخلاق این کار را خواهد کرد.


ویدیو : تاج: آرایش بازیکنان در شأن جامعه نیست