بی احترامی به خاكستر جسد پدربزرگ :   بی احترامی به خاكستر جسد پدربزرگ یك مرد ...



پیتزا پدربزرگ اصفهان , پدربزرگ مادربزرگ , پدربزرگ و مادر بزرگ ها

 

بی احترامی به خاكستر جسد پدربزرگ

یك مرد آمریكایی از مامور امنیتی فرودگاه اورلاندو كه خاكستر جسد پدربزرگ متوفایش را به زمین ریخته و سپس خندیده بود به دادگاه شكایت كرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، جان گراس مرد آمریكایی گفته است: در فروگاه اورلاندو ایالت فلوریدا هنگامی كه ماموران امنیتی قصد بازرسی كیفم را داشتند از آنها خواهش كردم كه مواظب ظرفی كه محتوی خاكستر جسد پدربزرگم است باشند. حتی روی ظرف آرم موسسه كفن و دفن و اینكه محتوی خاكستر مرده است ، درج شده بود.

وی افزوده است: یك مامور زن در ظرف را گشود و سپس با بی توجهی  محتویات آن را روی زمین ریخت. من ناگزیر شدم  به زانو نشسته تا خاكسترهای جسد پدربزرگ متوفایم را جمع كنم. اما مامور زن به جای عذرخواهی یا كمك كردن در مقابل انبوه مردمی كه در صف انتظار بودند با صدای بلند شروع به خندیدن كرد.

ماریو مارك ماركالتی پدر بزرگ جان گراس در سال 2002 در سن 91 سالگی در فلوریدا درگذشت و خاكستر جسد او پس از سوزاندن  در یك موسسه  كفن و دفن نگهداری می شد. تا اینكه جان از سفری به  ایالت فلوریدا سود جست تا خاكستر جسد پدربزرگش را دریافت كرده و به نزد خود ببرد. اما امروز او می گوید كه تحقیر شده و از این ماجرا خشمگین است.

جان گراس در گفت و گویی با یك شبكه تلویزیونی ایندیاناپلیس محل اقامتش ضمن شرح این ماجرا گفت: براساس قوانین آژانس ملی امنیت حمل و نقل یك ظرف حاوی خاكستر مرده نباید گشوده شود بلكه برای حفظ حرمت میت باید از اشعه ایكس گذرانده و بررسی شود

وی خاطر نشان كرد: دلیل شكایت من از ماموران امنیتی فرودگاه اورلاندو برای دریافت غرامت نیست بلكه خواهان عذرخواهی آنها هستم كه ضمن بی احترامی به خاكستر جسد پدربزرگم ، مرا نیز تحقیر و مسخره كردند./جام جم آنلاین


ویدیو : بی احترامی به خاكستر جسد پدربزرگ