به یاد بابک به بهانه دومین سالگرد درگذشتش : به یاد بابک به بهانه دومین سالگرد ...



دومین سالگرد مرتضی پاشایی , تبریک دومین سالگرد ازدواج , دومین سالگرد

به یاد بابک به بهانه دومین سالگرد درگذشتش
شمس: او قهرمان معرفت بود/ ۳ روز فرصت زندگی بابک، ۳ سال به تأخیر افتاد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، کاپیتان اسبق تیمش را قهرمان معرفت نامید و از خصوصیات اخلاقی بارزش سخن گفت.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دومین سالگرد درگذشت بابک معصومی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال اظهار داشت: روز 19 مرداد با تماس برادر بابک (رضا) از مرگش آگاه شدم. با توجه به بهبود بیماری‌اش، این خبر واقعا غیرمنتظره بود. فکر می‌کنم شاید دلیل این اتفاق این بود که بابک هیچ‌وقت نمی‌خواست بیماری‌اش را قبول کند و همیشه مانند یک جوان تمرینات سنگین انجام می‌داد و خصوصا این کار در فصل تابستان و در زیر آفتاب سوزان مرداد ماه اصلا برایش خوب نبود.

وی با برشمردن خصوصیات بارز شخصیت مرحوم معصومی، گفت:‌ می‌توانم بگویم که او «قهرمان معرفت» بود و فکر نمی‌کنم در محل زندگی‌اش کسی باشد از او منتفع نشده باشد و یا خانواده‌ای باشد که بابت جهیزیه و کمک مالی به او رو انداخته و بابک رویش را به زمین انداخته باشد. او همه حقوق و دریافتی‌اش از فوتسال را خرج دوستان و رفقایش در کرج می‌کرد و کسی نیست که از خوبی‌های او خاطره نداشته باشد.

شمس که در تیم‌های باشگاهی و ملی مربی مرحوم معصومی بوده است، ادامه داد: از سال 1997 که کارم را در فوتسال باشگاه‌های تهران و جام رمضان شروع کردم، او بازیکنم و کاپیتانم در تیم فتح بود که در کنار بازیکنانی چون علی کریمی، اصغر قهرمانی و ... سه دوره قهرمان باشگاه‌های تهران شدیم و از همان‌جا بابک راه به تیم ملی باز کرد. داستان ما و بابک ادامه پیدا کرد تا اینکه بعد از ناکامی و سوم شدن در مسابقات قهرمانی آسیا و تقدیم کردن جام قهرمانی به ژاپنی‌ها همراه با جوراندینیو، تیم ملی به من سپرده شد و همراه با بابک معصومی به ژاپن رفتیم و جام را از آنها پس گرفتیم، بابک نیز یکی از ارکان قهرمانی مجددمان در مسابقات قهرمانی آسیا بود که یکی دو سال بعدش هم متوجه بیماری‌اش شد.

سرمربی سابق تیم ملی تاکید کرد: زمانی که با پزشک بابک معصومی صحبت کردم، گفت او تنها سه روز دیگر زنده است اما بابک با مقاومتی که از خود نشان داد مرگش را سه سال به تاخیر انداخت و به الگویی برای همه بیماران در مبارزه با سرطان تبدیل شد.

 

برنامه «ماه عسل» هم او را به خاطر مبارزه‌ جانانه‌اش با بیماری دعوت کرد و در برنامه‌های تلویزیونی زیادی حضور داشت. او در همین سال‌های بیماری‌اش هم هر دریافتی‌ای که از فوتسال داشت به کسانی که مستحق بودند تقدیم می‌کرد و دست از بخشش برنداشت. اصرار زیادی داشتیم که ازدواج کند که اجل مهلت این کار را به او نداد./فارس

 

 


ویدیو : به یاد بابک به بهانه دومین سالگرد درگذشتش