بررسی علل ناکامی تیم‌های جوانان و نوجوانان در نشست کمیته فنی :       نشست ...



 

 

روان شناسی نوجوانان و جوانان , بررسی گرایش جوانان به مواد مخدر , حضور ظریف در نشست لوزان به منظور بررسی اوضاع سوریه

 

نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی عملکرد تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال و زیر 19 سال آسیا چهارشنبه صبح برگزار می‌شود.

پس از ناکامی تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی قهرمانی زیر 16 سال و زیر 19 سال آسیا نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال به منظور ارزیابی این نتایج  ساعت 9:30 دقیقه صبح فردا (چهارشنبه) در دفتر علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار می‌شود.

در این نشست علی کفاشیان رئیس، مهدی تاج نایب رئیس، مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون، فریدون معینی رئیس کمیته تیم‌های ملی و کمیته جوانان فدراسیون، افشین قطبی، غلامحسین پیروانی، علی دوستی و اکبر محمدی مربیان تیم‌های پایه، امیر قلعه نویی و منصور ابراهیم زاده نماینده باشگاه‌ها در آن حضور خواهند داشت.

تیم فوتبال جوانان کشورمان که با تیم‌های کره جنوبی، استرالیا و یمن در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جوانان همگروه بود با کسب دو شکست برابر کره جنوبی(2 بر صفر) و استرالیا(3 برصفر) و یک پیروزی برابر یمن(2 بر صفر) از صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها باز ماند.

همچنین تیم فوتبال نوجوانان ایران مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که در این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌شمالی، سوریه و عمان همگروه بود، در نهایت با بدست آوردن یک پیروزی برابر عمان(5 بر یک)، یک تساوی برابر سوریه(یک بر یک) و یک شکست مقابل کره شمالی(2 بر صفر) وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشت.


ویدیو : بررسی علل ناکامی تیم‌های جوانان و نوجوانان در نشست کمیته فنی